hee, ik moet voor mijn boekverslag over lover of loser 5 verschillen tussen het boek en de film opschrijven.
ik heb alleen de film gezien en niet het boek gelezen, ik weet dus niet de verschillen?
weet iemand van jullie dat? alvast heel erg bedankt!!
Je huiswerk doen en gewoon het boek lezen.
jaa, ik kon helemaal niks vinden dus daarom dacht ik, ik vraag het hier wel even!
daar is het een beetje te laat voor, heb het boek niet en moet vandaag al af zijn
scholieren.com al gekeken? Staan ook altijd van die handige boekverslagen op, lees ze door en zoek de verschillen. Zo deed ik dat altijd voor mijn verslagen.
Zonde dat je het boek niet hebt gelezen ! Is veeeeleeee malen leuker
jaa klopt, maar heb ik echt geen tijd meer voor jammer genoeg
en op scholieren.com kon ik ook niks vinden…
in het boek kan je zelf de versie kiezen (dat kan ik iig in mijn boek.)
het is echt heel moeilijk te doen met mijn boek maargoed.
ik kan je verder niet helpen want ik weet niet meer precies wat er in t boek staat ;p
in het boek is Willem (?) wel een viezerik, en beland hij in de gevangenis! toch?
Begin je lekker vroeg aan dan Koop op bol.com een e-book? Ligt natuurlijk eraan hoeveel moeite je in je huiswerk wilt steken…
In de film is hij iemand die voor de politie werkt en undercover doet, in het boek is hij gewoon een viezerik.
Voor de rest weet ik het niet meer ;p
was het nog gelukt? wat had je nou als verschillen ?
In het boek kan je twee kanten kiezen volgens mij, maar je moet het boek gewoon lezen