!help! londen?

hee lieve lezers (:

ik ga binnekort wss op stedentrip naar Londen.
maar weten jullie een leuk&mooi hotel wat niet al te duur is ?
Het liefst wel dicht bij de winkels natuurlijk haha, bij de oxfordstreet bijvoorbeeld (:

xxx’

Wil je hotel, dus duurder, of meer jeugdherberg?

hotel haha (:

sorry, nee, heb ik niet echt verstand van

Ik heb nog wel een tip: neem genoeg flesjes water mee, want het water uit de kraan in engeland is echt niet te drinken!

succes!

xxx

waarom staat deze BTW in ‘Fashion’?

haha oke, bedankt voor de tip !
& ik wist niet waar ik m anders moest plaatsen haha

ik ga binnenkort naar londen toe met mn vriendje haha! we gaan naar hotel the tower.

Ik heb ooit in Londen een hotel gehad maar dat was niet in de buurt van Oxford. Dat is namelijk echt héél duur, omdat Oxford ongeveer het centrum is. Je kan beter iets zoeken wat buiten het centrum ligt en dan gewoon een metrokaart halen voor de hele week dan ben je overal in heel Londen binnen 3 minuten, dat is echt een leuke ervaring!

ik zou dan zeggen zoek op het internet?
ik ben ook londen geweest, alleen wij zaten in een 4 sterren hotel vlabij oxfordstreet die zal wel duur zijn geweest, kweet de naam alleen niet meer van het hotel…

Travelodge en Holiday Inn zijn twee budget hotelketens.
Die zitten door de hele stad wel, dus je kan gewoon eentje via hun websites opzoeken.

En het water is prima te drinken, hoor. Ik proef er geen verschil tussen en de hele stad drinkt het.

rondom Kings cross zitten echt duizenden hotels, voor elke prijs wel. dus ik zou gewoon even met google kijken en die hotels bij langs gaan. want dan zit je wel echt op een supermooie plek.

op booking.com kun je hotels vergelijken en ook meningen van anderen lezen. Echt super handig

wij zaten afgelopen kerst in Premier Inn, maar dat is denk ik niet de goedkoopste die je kunt vinden. Wel prima te doen voor een hotel dichtbij een grote supermarkt en 3 minuutjes lopen van de underground!

probeer ns easyhotel en tunehotels, ze hebben kleine kamers maar zijn daarentegen wel ontzettend goedkoop voor central london!

Er zit een hostel vlak bij oxford street. Het piccadilly backpackers hostel. Het zit in een zijstraatje van Piccadilly Circus. Wij waren daar toen met een groep, maar het is best goedkoop, en binnen 30 seconden (bij het hostel voor linksaf), sta je op Piccadilly Circus. Vanaf daar is het nog 10 minuutjes lopen naar Oxford Street (op Piccadilly Circus rechtsaf en dan de straat uitlopen tot het 1e kruispunt, linksaf en je bent er, dan nog wat verder doorlopen zit de primark <3).

Ik zou je ook aanraden een keer naar Camden Town te gaan (als je van uitgaan houdt, daar zijn ook hele leuke begeleidde pub crawls te doen, note me maar als je een site wilt).

En eventueel een dagkaart voor de tube (ondergrondse trein - metro ding) te kopen en dan lekker door heel london te gaan touren, zo kan je mooi alles zien, maar hoef je niet heeeeel londen door te lopen.

Ik ga elke zoveel maanden naar London / Engeland, het is er heerlijk :>. Veel plezier en note me maar als je ergens info over nodig hebt :slightly_smiling_face:.

Uppieee :grinning:

Ben van plan om in de herfstvakantie naar londen te gaan.