help.. liegt hij?

Er is dus zo’n jongen die ik nu 3,4 weken ken en waarmee ik 2x heb afgesproken. hij is 19, ik 14 (bijna 15) (vervolg op jongen van 19 forum). Nu hoor ik net van een vriendin dat er 2 weken terug bij haar zus mensen uit de 4e waren en hun hadden het over een jongen, die ene dus. En ze zeiden dat hij niemand kon krijgen. maar ik weet niet, en zij ook niet, of het hij kan niemand krijgen van niemand wil hem of van hij zoekt iemand en doet alsof. Dus ik denk wtf. En nu weet ik dus niet of t waar is… Ik hoop dat het niet waar is… maar het kan op zich wel want ik kende hem eerst niet en hij mij vgm ook niet, ik deed gewoon zijn huis met kranten en folders, eerst op Facebook gepraat. Hij had mij verzoek gestuurd, na een uur ofzo wou hij mijn nummer en heb ik dat gegeven, toen wou hij 5 dagen later al afspreken… das best wel snel dus nu twijfel ik echt… en die mensen uit de 4e hadden het van een vriend van hem. En bij t eerste afspraakje wou hij al zoenen enzo, dus dat gedaan. Maar bij de 2e wou hij al handwerk (vingeren,aftrekken) dat niet gedaan, wou ik niet, maar wel drooggeneukt (beetje op elkaar zitten en liggen en dan ging hij op en neer, ik zei op whatsapp voor dat afspraakje dat ik dat niet wou maar hij deed het toch, ik deed niet echt mee, en stopte steeds maar toch gedaan dus… Ik vind het best raar dat hij dat allemaal zo snel wil, hij is 19 oke , maar t is toch wel verdacht…

Weet ik niet.

Ik snap het niet zo goed. Waar zou hij over liegen dan?

Hij wil alleen seks, stoppen met die jongen dus

ik bedoel, zij zegt dat hij niemand kun krijgen. dus ik denk dat het of waar is, dus dan liegt hij over zijn gevoelens zeg maar en dan gaat hij alleen maar met mij om, om een vriendin te hebben en mij te gebruiken, of het is niet waar

ik wil hem niet verdedigen, maar mag ik vragen waarom jij dat denkt? ik denk dat aan de ene kant ook…

haha, maar waar precies haal jij dat dan uitt

@ boven

Zie je niet wat ik dikgedrukt heb gemaakt? Ik vind dat wel duidelijk genoeg

Aah zo. Het klinkt een beetje alsof hij alleen maar seks met je wil… iig, mijn ervaring met jongens die al zo snel verder willen gaan dan zoenen is dat ze alleen maar op seks uit zijn.

Hij gebruikt je.

oooh hahaa sorry, dat had ik niet gezien

ahah wat is er gebeurd ?

why denk je dat ?

nou nee, ik vind hem niet leuk, heb ik dat gezegt? hij is aardig enzo maar ik vind hem niet heel erg leukleuk

Dan zou ik ook niet meer met hem gaan zoenen enzo. Als je hem niet leukleuk vindt. Ik zou die jongen uit je hoofd zetten en er niet meer mee omgaan. Hij komt uit die verhaal niet naar voren alsof hij goede bedoelingen heeft, eerder alleen maar slechte.

Ik denk dat het leeftijdsverschil tussen jullie niet echt werkt….

In deze situatie niet idd!

Mijn vriendje was 6 jaar ouder toen ik 14 was en als hij het maar in zijn harses haalde om zijn klauw in mijn broek te doen, was hij hem kwijt. :hammer:

‘Hij doet het toch’. Sorry meid, je bedoeld: je laat het toe!? Als een jongen jou wilt dwingen, is het al duidelijk dat je niet bij hem moet zijn. Voor mijn part is hij 30. Als jij niet wilt, heeft hij met zijn klauwen van je af te blijven.

En je vind hem niet leuk?! G*dverd*mme ben je helemaal?!! Je laat iemand aan je zitten en je vind hem niet leuk?! Waar ben jij in hemelsnaam mee bezig?!