Help! Leuke laptoptas voor school!

Hee hee!

Ik zit met een probleempje, volgend jaar ga ik studeren en ik heb eigenlijk een te grote laptop gekocht (17 inch) maarja, dat is niet anders meer. Het probleem is echter dat ik nergens maar dan ook nergens een beetje leuke, betaalbare, schooltas met laptopvak kan vinden voor een laptop van 17 inch.
Ik ben best bereid 200 euro te betalen voor een tas, maar zelfs in die categorie kan ik niets vinden. Het zijn allemaal van die lelijke zwarte. Het liefst zou ik iets met leer willen, of een hele felle kleur, en het moet een schouder of rugtas zijn, dus niet met alleen een handvat.
Zouden jullie mij kunnen helpen?

Xxxx thanks!

Misschien kan je hier wat vinden:

Ik heb zelf een laptoptas van Bombata - die zijn in verschillende leuke kleuren verkrijgbaar, alleen hier kan je verder niet (veel) schoolspullen in doen.

Anders zou ik gewoon een aparte tas speciaal voor je laptop kopen, want ben bang dat je niet veel meer gaat vinden als het een rug- of schoudertas moet zijn.

Misschien een MyPaperBag? Die middelste maat en kun je ook nog een hoop andere shit bij flikkeren

Ik ben gewoon een keer naar een tassenwinkel geweest (sorry, die was in Italië…) En daar hadden ze een apart gedeelte voor werktassen, of hoe je dat ook mag noemen :stuck_out_tongue: , en toen heb ik echt heeeeel veeeel leuke gezien! Met een laptop vak :slightly_smiling_face:

Ik heb mijn schooltas bij Herschel gekocht. (online) Deze hebben ook een laptopvak en zijn heel mooi, (vind ik). Ze variëren van 60 tot 80 euro bij een rugtas. Er zijn mooie/leuke kleuren en ook combinaties en patronen.

Ik vind die van Marc by Marc Jacobs heel fijn, verkopen ze o.a. bij de Bijenkorf :slightly_smiling_face: Ook best felle kleuren en ik geloof dat er een paar modellen zijn met hengsels.

Ik heb nu bij de V&D er eentje gevonden! Het is een bruine tas, staat gewoon bij de damestassen, en er zit een apart laptopvak bij.

Ze hebben er heel veel op travelbags.nl. Daar heb ik zelf ook een fijne gekocht.