help, laptop voor school?

hello girls!
ik heb een probleem,
ik heb totaal GEEN verstand van laptops,
(ja ik kan er mee werken alstie hetd oet, maar kwa inhoud weet ik er niks van af.)
Ik moet voor school een laptop hebben,
ik wou eerst een mini, maar ik wil toch maar 1tje met een 15.6 inch scherm.
maar hoeveel gb heb je nodig (ik moet met word kunnen werken)
welke merk zij goed, welke zijn minder goed,
welke snelheid, en al die dingen meoten goed zijn of voldoen aan een bepaalde eis?
enzovoort?
mn budget gaat tot 500 -600 euro…
kunnen jullie me helpen?

liefss. sabina

Hey!
ik heb laatst ook eentje van 15.6 inch gekocht voor 419 euro. Prima ding!
Ik heb een hp. Maar ik heb me laten helpen door iemand in de winkel, die wist al heel snel te vertellen dat zo’n minilaptop niet echt geschikt is voor school. (traag, te weinig geheugen) Ik moest wel nog word 2010 erbij kopen in zo’n pakket maar dan kom je nog rond de 480 euro uit. De meeste 15.6 zijn geschikt voor school, zelf dus nog even rondkijken.!

okee, ja ik was denet even langs een its en prijstopper geweest maar die mensen zijn allemaal heel saggo, 1 man zei ja ik vind deze goed verder negeerde die al mn vragen vandaar dat ik het even hier vraag,
welke heb jij precies?

iemand???

bij de media markt hielpen ze mij echt heel erg goed :slightly_smiling_face:

wat voor type processor is goed?
en hoeveel gb of mb of watdan ook is ongeveer genoeg?

oke, ik ga denk morgen even met mijn vader langs de mediamarkt hoop dat ze mij ook kunnen helpen!

Wat heb je allemaal nodig voor school? Alleen words?

Die van mij heb ik via Dell besteld en hij werkt geweldig.

Maar idd, waar ben je hem voor nodig? ik moet hem bijv. voor grafische programma’s kunnen gebruiken maar als jij alleen office pakket gebruikt, scheelt dat alweer.

Ik denk trouwens dat je met een werkgeheugen van 4GB altijd wel goed zit;)
500GB hardeschijf erin en dan overleef je het komende tijd wel

Ik denk dat je het best even langs een winkel kunt gaan (: !