HELP, labret piercing.

Ik weet dat je een algemeen topic hebt, maar daar reageren ze niet zo snel en ik moet echt even iets weten!
Ik heb mn piericng nu 2,5 week en maak m heel goed schoon met unicura, zeezout en ik spoel met listerine, verder heb ik dus ook nergens last van en hij is nauwelijks rood meer.
Maar mijn balletje zit sinds eergister best los. En net ging ik mn piercing schoonmaken en t balletje viel eraf, zo t putje van de wasbak in… De piercer is niet open, woensdag pas weer en ik moet zo weg…
Wel heb ik gister een nieuwe piercing gekocht, een plastice…
Wat moet ik doen? Die nieuwe piercing erin doen?

Past het balletje van die andere piercing niet op je huidige?

^ nee, dat is een steentje die je erin en eruit kan halen…

Dan zou ik de plastic piercing erin doen, anders groeit ie zo dicht. Ga desnoods maandag naar een andere piercer en koop daar een nieuwe (:

Je kan m vervangen… ik weet dat t niet t zelfde is maar ik heb mijn tongpiercing er ook te vroeg uitgehaalt omdat t zweerstaafje me irriteerde… ik denk als je het heel goed schoonmaakt (en je handen heel goed wassen!!) dat het lukt. alleen je moet wel snel handelen…

onder de wasbak zit zo’n ding, die kan je opendraaien.
daar zit die waarschijnlijk in

^wist ik niet, haha, ik ga ff kijken en anders verwissel ik m!
kan dat veel kwaad? als je m goed schoonmaakt enzo…?

maar ik zou gewoon die andere er in doen ja.

zit toevallig met mn nichtje op msn… die werkte in n piercing/tattoo shop… dus denk vraag t ff snel voor je… ze zegt dat t geen kwaat kan maar dat het beter is als je morgen een nieuw balletje aanschaft voor die ander… en m dan weer omruilt…

^ah, dankjewel! maar de piercer is pas woensdag weer open…

zijn er meerdere meis… en je hebt ook van die sieraden winkeltjes die piercings verkopen… die hebben hele bakken staan met verschillende grote balletjes. dan neem je m mee en dan kunnen hun preciies zien welke er oppast…

^ik heb alcoholvrije ja… maar ik noemde het even listerine.
En dat van unicura heeft de piercer me aangeraden…

Gelukkig! Hij zat onderin dat ding onder de wasbak.

het kan zijn dat je piercing te dik is voor dat balletje?
dat je piercing staafje bijvoorbeeld 1.6mm(dat zijn de meeste piercings) is en het piercingballetje voor een 1.2mm is.