HELP? laarzen combineren..

```html
ik heb met kerst deze laarzen gekregen gister,

Uploaded with ImageShack.us

+ ik heb zometeen een date. en ik weet niet precies hoe ik ze moet combineren, ik heb nu zwarte jeans, donker bruin tshirtje en ligt beige lang vestje. wil graag horen wat jullie zouden doen !
```

Come on. niemand verstand van mode ? XD

Ik vind ze afschuwelijk, zou ook niet weten hoe ik ze zou combineren, sorry.

Zwarte broek sowieso. Ik vind bruin en zwart meestal niet mooi dus ik zou een andere kleur shirt doen. Maar deze laarzen vind ik moeilijk te combineren en niet mijn smaak. Heb je geen zwart jurkje?

zowiezo een zwarte strakke broek
en dan een zwart (beige kan ook) shirtje

Bijna al mijn vriendinnen hebben deze tommy’s (:

ik vind ze trouwens wel mooi

Ik vind ze echt geweldig mooi! De broek, zwarte. Het Beige vest? niet het donkerbruine t-shirt, misschien die vervangen door een zwarte. Veel succes, en ik wens je een leuke date toe!

Ik vind ze wel leuk. Idd met een zwarte broek met een wit hempje en dat beige vest erop lijkt mij wel leuk.

Ook kan je ze combineren met een donkerblauwe skinny en een oversized/grof gebreide trui.

Dat witte lijkt op chocola. Haha sorry, moest ik even zeggen.

En draag ze niet met iets te opvallends, ze zijn al opvallend genoeg.

Dit. En dit topic hoort trouwens in het Mix&Match met miskopen, lijkt mij.

zwarte broek of donkere spijkerbroek + zwarte of beige colbert misschien?

Als je sowieso wilt slagen kan je altijd nog voor zwart en zwart gaan! Kan haast niet fout gaan. Beetje opleuken met accessoires en klaar ben je!

ik vind ze best wel leuk hoor ik denk gewoon met een zwarte broek en verder weet ik niet

Dit zijn paardrijschoenen toch?

Zwarte skinny broek en een zwart of beige shirtje.

Zwarte skinny met een zwart shirtje en een zwarte of beige blazer met een leuke sjaal?