Help krullen!

He hee,

ik had even een vraagje.
Ik had vroeger altijd al slag. En de laatste tijd zijn die veranderd in pijpenkrullen. Is er iets wat ik kan doen zodat het weer slag word? Ik heb nu al zo’n 3 jaar pijpenkrullen…
Hoofdvraag eig: Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn haar minder gaat krullen.
xx

Ik weet niet of je haar snel pluist, maar ik krijg altijd minder krullen en ‘slapper’ haar als ik mijn haar helemaal uitborstel terwijl het nat is en het daarna laat opdrogen (je kan er beter wel iets van vet in doen). maar dan ‘kam’ je zeg maar die pijpenkrullen eruit. Maar voor de rest zit het in je genen, daar kan je niet veel aan veranderen. :stuck_out_tongue:

haha nee bij mij gaat het dan altijd heel snel pluizen,helaas.

ooh jammer. misschien met een vlecht slapen, dat je dan meer slag krijgt? :stuck_out_tongue:

Het langer laten groeien, dan wordt het haar zwaarder en zakken de pijpenkrullen eruit.

je haar veranderd om de 7 jaar. En ik zou willen dat ik pijpenkrullen had:P

Ik stop heel veel shizzle in mijn haar zodat het wat zwaarder wordt. Een crème voor krullen en antipluis, en gel stop ik er in (weinig gel).

er is nog wel een oplossing maar dat moet je wel echt voor een lange tijd willen… Je kan je haar laten permanenten maar dan stijl :stuck_out_tongue: (klinkt raar maar het bestaat!)

Maar dit is wel een oplossing waar je lang mee blijft zitten dus… wel goed over nadenken! :wink:

succes!

Je moet juist blij zijn, had ik dat maar:)

ik had ook pijpenkrullen, maar nu dat ik het in laagjes heb geknipt, heb ik er minder en is het meer slag :stuck_out_tongue:

Oh dat heb ik ook! Eerst had ik het in laagjes en toen had ik meer slag zegmaar, alleen m’n haar leek veeeel dikker. Nu is het gewoon geknipt en heb ik pijpenkrullen. Ik vind t eigenlijk wel leuk, je trekt eraan en ze springen weer omhoog haha (:

M’n haar was eerst tot net onder me schouders en ik ben gister naar de kapper geweest. Nu is er een heel stuk af. Net onder m’n oren. Iets te kort maar ach het is wel leuk. En de krullen zijn er bijna uit of naja veel minder geworden. Dus ik ben blij(:

dan moet je kiss olie erin doen op nat haar en dan fohnen werkt super !!

Ik zou het na het wassen goed kammen en er, tijdens het drogen, af en toe met je vinger doorheen gaan (zodat de haren zich niet samen gaan spannen tegen jou =P)

Je haar niet zo vaak steil maken met een stijltang en een proteïne behandeling van apohghee. Dat heeft bij mij geholpen.