Help! Korte benen en ik moet een nieuwe Jeans

Heey ,
Ik heb een probleem met mijn lichaam.
Ik heb korte benen. Dus voor mij is het heel moeilijk om een mooie skinny jeans te vinden. Als ik er een heb gevonden kost mij al meer dan 70 euro.
Weet iemand die met hetzelfde probleem zit een goede winkel waar ze zulke broeken hebben en het liefst onder de 50. Omgeving Beuningen ,Nijmegen.
Dankuu<3

ik heb ook korte benen, en slaag altijd prima bij de H&M.

Dat is het probleem juist, ik moet altijd mijn jeans inkorten en dat vindt ik zonde. Maar toch bedankt voor het reageren Up

met een skinny hoef ik nóoit op te korten? Die zijn kort aan de onderkant, die laat je aan de onderkant toch gewoon een beetje opbollen?

Ehm, volgens mij is daar zo een trucje voor, om je broek zo te vouwen dat je het helemaal niet ziet, ik zoek de link wel even voor je op. Zie dit dan maar als een upje ! <3 xoxo

Opbollen?

Dankje :couplekiss_man_woman:

Gevonden! http://www.girlscene.nl/f…_je_jeans_korter_te_maken

Ik zou alleen niet weten waar je dit kan halen, misschien vindt je ergens een soortgelijk iets succes xoxo

Love and peace !

Ik heb ook vrij korte benen en ik slaag altijd best wel goed voor een goede tregging en/of jeans bij de H&M en Zara. Ik heb een week geleden een mooie jeans gekocht bij Zara voor ongeveer ¤30 en hij zit perfect. :slightly_smiling_face:

te amo of tannoli ofzo

Nou, Only bijvoorbeeld (sale) heeft broeken waar je de lengte zelf kunt uitzoeken naast de taillemaat. Voor mij is dat altijd ideaal aangezien ik lang ben maar niet dik.
En nog meer wat betere winkels hebben dat, je heoft echt niet per se een dure broek. Er zijn ook genoeg in de sale. Ik had vandaag no eentje voor 27 euro bij de Only. Dus, hopelijk helpt dit je :slightly_smiling_face:

en bij ons kost inkorten maar onder de 10 euro bij de turk, dan heb je hem binnen 2 dagen terug. Dan ben je alsnog goedkoper uit dan met je broek van 70 euro.

treggings van de vero moda zijn echt de oplossing, al zijn dat geen jeans. die passen mij perfect.
jeans heb ik gehaald bij de jens mode (al is die nét iets te lang) en miss coquines.

Kindermaat hahah, oke flauw

Pas je ook niet in een 34?
Die heb ik ook en ik ben ook niet zo groot.

Volgens mij kun je best wel leuke skinnyjeans kopen voor korte benen! (?)
H&m Zara, primark

Ja kan gewoon bij de H&M, zara enz. kopen?
want bij mij zijn ze vaak te kort,
en ik heb hele lange benen (:

en je kan ze toch gewoon lang laten?
schoenen eronder,
en dan staat t leuk omdat ze strak zijn.

ik heb kleine beentjes en een wat dikkere kont.
ik slaag altijd bij de h&m

Ik heb korte dikke benen haha, heb net een perfecte bij de Zara gekocht… 25 euro!

Een vriendin van me is heel klein en heeft altijd broeken van Cheap Monday! Die staan echt heel mooi! Misschien dat die niet te lang zijn?