Help ? koffer.

[b]Heey
Ik had laatst op girlscene gelezen over een meisje dat een koffer had beschildert enzo en had er allemaal leuke dingen voor in de vakantie in gedaan voor haar vriendin want haar vriendin ging op vakantie,
nu gaat mijn zus ook op vakantie en wil ik haar ook wel zo iets geven maar nu gaat ze best voor een lange tijd op vakantie ( 2 maand ) en heeft ze dus al 4 koffers mee! weet iemand iets anders waar ik deze spulletjes in kan doen ? zodat ze niet nog meer koffers mee hoeft te nemen. ik dacht al aan een schoenendoos maar hoe moet ze dat mee nemen want daar zit niet zo’n handvat aan en dat is best onhandig als ze ook al 4 koffers mee moet nemen
Link van het meisje die de koffer had gemaakt >klik<

Heeft een van jullie een idee?
alvast heel erg bedankt?[/b]

een stoffen tas? die dan wel weer meemag als handbagage en er dan allemaal handige dingetjes indoen voor onderweg?

goed idee dankjee

iemand nog meer ideeën ( upje dus ;$ )

-je kan ook een soort van toilet tas nemen je weet wel met hand vatje en die redelijk ruin is en een mooie buiten kant heeft.

-als je nog redelijk veel tijd hebt kun je ook een saaie stoffen tas kopen en die helemaal pimpen en als je helemaal handig bent kun je er ook leuke dingen op boduren en of naaien maar je kan ook gewoon met water vaste stofteken stiften er op tekenen :grinning:

.

ik wou een leuke toilet tas zeggen, maar dat lees ik hier niet boven

-upje dus.

zo’n plastic beautycase. Is een soort toilettas, maar dan van hard plastic en dus een stuk steviger. Daar kan je (denk ik?) met acrylverf op schilderen.