Help, kleding advies graag

ik ben hopeloos op zoek naar kleding die mijn figuur op een positieve manier accentueren . ik ben 1.81 lang heb maat 44. ik heb een zandloper figuur … maar voor mijn maat is niet veel kleding te vinden die daar een mooie nadruk op legt het meest is a lijn of met een strakke band om je heupen, dit soort topjes laten mij nog grover gebouwd lijken of om het even plat te zeggen zwanger . ik heb trouwens een grote cup maat , dus blousejes kan ik niet aan want daar van krijg ik de bovenste knoopjes niet dicht , en ik ben ook niet naar iets op zoek waar door ze nog groter lijken :blush:

ik hoop dat jullie me leuke winkels / web winkels kunnen adviseren …

ik weet het ook niet maar misschien taillerokjes ?

Foto van je lichaam ? Niet in bikini natuurlijk maar wel in kleren die een beetje strak zitten

ik heb nu allen een aantal foto’s van mij in wijdekleding … dat dat kleding is die ik normaal gesproken draag … ik zal morgen proberen een foto te maken of zo XD

Oke dan moet je hem maar het topic uppen dan zie ik hem vanzelf wel weer hoop ik ! :grinning:

je kunt een riem om je middel doen?

Kun je niet in een winkel om advies vragen? En dan niet in een winkel waar tienermeisjes een zakcentje bijverdienen, maar in een winkel waar ervaren verkoopsters staan met ervaring die weten waar ze het over hebben?

Misschien kun je jurkjes dragen en dan idd geen blousjes maar misschien jurkjes. Pak eens een gewoon zwart jurkje (stretch of wijder wat jij fijn vind zitten) en doe daar eens een leuks vestje overheen en een legging. Ben je een sportief persoon kies dan voor een mooie print op je shirt van een merk zoals nike/je favo band. Hou je van wat vrouwelijker kies dan voor een mooi vestje met bijvoorbeeld kant/knoopjes accenten… zo leg je de aandacht niet naar je lengte of je buik bijvoobeeld.

En je kan met een grote cupmaat prima strakke shirtjes dragen maar zorg ervoor dat het lekker zit! Let erop wat jij mooi vind… rokjes? jurkjes? of ben jij verslaafd aan de lekker zittende jeans?
vind het uit =)

tnks :grinning:

mijn zus heeft hetzelfde,
zij is ook 1,81 lang en heeft maat 42/44.

zij gebruikt veel riemen.
en een tipje voor je grote cupmaat:
koop de blousjes een maat te groot.
en doe vervolgens een riem om je slankste punt.
dit zorgt erook voor dat je niet zwanger lijkt.
zorg er wel voor dat de blouse niet te veel lubbert.