Help... kiezen?!

Ik zit met een probleem, en niet zo’n hele kleine ook. Ik ben nu ongeveer drie maanden aan het daten met een jongen. Hij is een paar jaar ouder dan mij en heeft 2 jaar geleden voor het laatst een relatie gehad. Hij wil al drie maanden rustig aan doen en vertelde anderhalve maand geleden tegen me dat hij twijfelde. Hij vind me wel heel leuk, maar twijfelde of die wel een relatie met mij wou/wil. Als we daten/afspreken is het wel heel gezellig! We zoenen wel en houden elkaars hand vast, net alsof we al een stelletje zijn zegmaar. Ik heb wel gezegd dat ik niet aan het lijntje gehouden wil worden, dus dat ik wil zeker wil weten dat hij niet ondertussen ook met iemand zit of gaat daten. Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij zo niet is. Ook zei hij dat die nog wel wou daten, maar ik niet te hoge verwachtingen moet hebben en het gewoon aankijken.

Nou dus het probleem,
Een paar dagen geleden heb ik een jongen op school leren kennen. Eerst keek ik nooit echt naar hem om. Maar omdat hij in de vriendengroep zit van de jongens waarmee ik op school om ga, leerde ik hem ook kennen. Gelijk toen we begonnen met praten merkte ik al een klik. We kunnen ontzettend met elkaar lachen en hij is écht heel erg leuk, en lief. We hadden elkaars nummer via een groepschat dus zo begonnen we ook op whatsapp met elkaar te praten. Helaas was afgelopen vrijdag zijn laatste schooldag. Wel vroeg hij aan mij of hij een keer wat met mij wil drinken aankomende week, uit school.

Ik heb ja gezegd maar voel me schuldig tegenover die andere jongen. Mijn zus zei dat ik het ook gewoon moet doen, omdat ze denkt dat die ene jongen mij aan het lijntje houd. Ik vind die jongen die ik heb leren kennen op school, echt heel erg leuk. Maar die jongen waarmee ik aan het daten ben ook.

Ik weet echt niet wat ik moet doen… iemand tips… of een beetje hetzelfde gehad? Help… :bored:

Niet schuldig voelen! Je bent aan die andere jongen tenslotte niet gebonden, dat heeft hij zelf ook gezegd. Ga gewoon gezellig wat met die andere jongen wat drinken. Als het klikt is dat leuk, als het niet klikt dan weet je dat ook weer. Daten is gewoon leuk, geniet ervan (:

Je moet je inderdaad niet schuldig voelen. Misschien word hij een hele goeie vriend inplaats van een ‘vriendje’. Ga lekker met hem drinken en dan zie je vanzelf wel wat er gebeurd.
Volg je hart.
Succes x