Help, kies getrokken

Hallo lieve mensjes,
Ik wist niet zo goed waar dit onderwerp bij paste dus ik maak maar even een nieuwe aan en het kan altijd verwijdert worden. Maar ik heb een vraagje ik ben qua lichaamsdingen echt een zenuwpees en ik heb gisterenavond rond 18:30 een kies laten trekken vlak erna kwam er een ‘bloedprop’ in dat gat en die zit er nu nog steeds, het is zelfs wit geworden nu een witte prop. is dit wel goed of?
Ik dacht ik vraag het hier misschien heeft iemand anders het ook gehad

liefs

Ik zou even afwachten en kijken hoe het morgen/overmorgen is. Als je pijn hebt is ibuprofen echt een aanrader!

Ik heb juist totaal geen pijn , maar ik vind het zo raar dat die bloedprop nu wit is geworden…

Volgens mij betekent dat juist dat je wond aan het helen is!

Hmm ja, meestal betekent een witte bloedprop bij je tandvlees een ontsteking. Ik zou het gewoon even afwachten, aangezien je geen pijn hebt. En beterschap!

Dat zou heel mooi zijn haha

voor zover weet ik dat als je bijvoorbeeld een wond hebt dat je lichaam witte bloedcellen heeft die de wond dichten. Kan dat het misschien zijn?

Ja volgens mij heet dat fibrine dat het eerst een bloedprop was en nu een soort witte bindweefsel idk. vind het maar een vies gebeuren :blush:

Ik zou gewoon even bellen. Als het gaat ontstekend ben je verder van huis, daar kun je echt veel last van krijgen.

Het is sws geen ontsteking dan was het wel pijn gaan doen en ik heb geen pijn haha, ik lees wel overal dat je een bloedprop moet laten zitten omdat het helpt bij de genezing van een wond. De wond moet vanzelf dichtgroeien dus ik denk dat het dan wel weggaat. hoop ik :blush: