Help, keuzes

Ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Ongeveer twee weken geleden leerde ik een jongen kennen. Ik had met hem gezoend tijdens het uitgaan, puur voor de lol. Na die zoen werd het toch wat meer dan ik had gedacht. Ik begon hem leuk te vinden en hij mij ook. We hadden daarna nog een paar keer afgesproken met wat vrienden erbij en vorige week heb ik ook nog alleen met hem afgesproken en ja, ook gezoend, dit keer echt omdat we elkaar leuk vinden. We hebben nu ‘iets’ zoals dat nu heet maar ik twijfel heel erg of ik iets vasts wil. 3 maanden geleden is het uitgegaan met m’n toenvriendje en ik vind het nu ook wel fijn om vrij te zijn en kunnen doen wat je wilt. Ook is m’n exvriendje een vriend van de jongen waar ik nu iets mee heb. Hij is ook streng gelovig en ik niet, wat het wel anders maakt. We hebben beide ook weinig tijd met school, huiswerk, veel sport en voor hem ook z’n kerkelijke dingen. Ook verschillende scholen maar wonen wel dicht bij elkaar. We vinden elkaar ook echt wel leuk. Hij twijfelt trouwens ook.
Maar wat moet ik nu doen ? Ik weet het echt niet.
Alvast bedankt !

De keren dat jullie elkaar kunnen zien maken jullie gewoon veel plezier samen.
Tijd en vrijheid mogen je echt niet tegen houden als je echt van iemand houd.
Waarom kan je geen vrijheid hebben in een relatie? Je kunt toch nog op stap gaan als je een vriendje hebt ofzo? Alleen kun je dan niet met andere jongens flirten maar als je echt van deze jongen houdt moet dat geen probleem zijn vind ik.

Geniet gewoon van elkaar wanneer jullie elkaar kunnen zien hoe weinig dit soms ook is

Als jullie er echt voor willen gaan, is alles te combineren. Als je over twintig jaar getrouwd bent, moet je het ook kunnen combineren.

Als jullie elkaar echt leuk vinden is er altijd wel tijd te vinden om iets leuks samen te doen. Je hoeft er ook niet meteen iets vast van te maken. Bekijk gewoon hoe het loopt en wie weet kunnen jullie het wel eens heel gezellig samen krijgen.

Bedankt allemaal ! Dit helpt al echt goed ! :slightly_smiling_face:

als jullie elkaar echt leuk vinden moet het kunnen!

mijn vriend woont helaas ruim 12 km van me vandaan en we hebben het allebei erg druk met school, werk, vrienden en sport maar we proberen zoveel mogelijk tijd voor elkaar vrij te maken en kijk gewoon steeds heel erg uit naar de momenten die we weer samen hebben :slightly_smiling_face:

Je hoeft nu toch nog niet te beslissen? Ga gewoon nog een paar keer daten en afspreken, dan zie je vanzelf wel of het lukt of niet.