HELP! Kerstgala ideeën?

Lieve meiden,
ik heb op school een kerstgala binnenkort en help met de invulling van de avond.
Er staat vast (dat is standaard) dat we eerst gewoon gaan eten met zijn allen, dan gaan we een nog onbepaalde activiteit doen en dan komt er een DJ en maken we er gewoon een schoolfeest van.
Overmorgen heb ik de vergadering waar we met ideeën moeten komen voor de nog onbepaalde activiteit. En op de een of andere manier kan ik nérgens op komen!
Dus als jullie nog leuke ideeën hebben zou me dat heel erg helpen!

We zijn met alle 4e klassers, dus dat zijn (ik doe nu maar een schatting) 150-200 mensen. Dingen als karaoke en een stijldanscursus zijn al voorbij gekomen.

Alvast bedankt!

Zumba?

Dat vind ik er wel een beetje raar voor hoor,
uhm.
Ff nadenken.
Zou het ook niet echt weten.

Sowieso schuifelnummers!

waar blijven de geniale ideeën?XD

Ik zou hier graag met een geniaal idee komen, maar er zit geen genialiteit in mijn hoofd op het moment. UPje dan maar?

euhm… een schuifelspel (even vergeten hoe het heet…)
Er word 1 iemand in het midden gezet, die iemand moet kiezen waarmee hij/zij
wil schuivelen… DAn kiezen ze beide weer een ander… Die kiezen ook weer een ander… Etc.
Net zolang totdat iedereen op de dansvloer staat, en dan kan het feest beginnen!!

Misschien is dat iets? Succes iig.
xx

up :flushed:

btw, bedankt voor de reacties!

Geef iedereen een bandje ofzo, die ze dan inleveren, waarmee ze zélf 1 cocktail kunnen maken! Zorg natuurlijk wel dat er iemand bij staat die helpt met recepten anders komt er niet veel van de cocktails en wordt het alleen maar een zuippartij. En zorg voor veel verschillende receptjes en mixjes.

Volgens mij harstikke gezellig en het heeft wel stijl. (:

Ps. Als jullie vierde klas nog geen 16 is kun je het ook prima met non-alcoholische drankjes doen. Zoek op internet voor receptjes!

Een nerf-gun gevecht?
Dat is altijd lachen : ]

maar verder kom ik even op niets geniaals, hihi.
succes!

Maak er een foam-party van