HELP! kamer verven welke kleur?

Hoi!!!
Ik heb ooit toen ik de kleuren van mijn kamer (vloer en 1 muur) mocht uitzoeken voor dit gekozen:
een lichtblauwe vloer en een fel-appeltjesgroene muur. en trouwens ook nog blauwe gordijnen met groene bloemen erop.
alleen nou vind ik dat echt niet mooi meer! van mijn moeder mag ik die groene muur in een andere kleur verven maar ik heb geen idee welke kleur. Ik wil namelijk en gezellige kamer. maar lichtblauw is een hele koele kleur en niet gezellig. ik vind dat lichtgrijs wel mooi bij lichtblauw staat maar dan word het saai en niet gezellig… heeft iemand een idee? en aub niet te veel van dit: dan koop je spulletjes in die en die kleur… ik hou namelijk niet zo van spulletjes in 1 kleur kopen en het kost ook extra geld… maar alsnog zijn tips welkom en ik kijk wel wat ik er van vind.

Ik denk dat je nu beter een warme kleur kan nemen die je mooi vindt, en dan misschien nog een matje zodat je die blauwe vloer minder ziet? Want als je dalijk je moeder overtuigd voor ook een andere vloer, zit je dan weer met een muurkleur die je niet 100% mooi vindt :’)

Ik zou bruin nemen, dat staat ook nog wel samen met dat blauw…

mm ik ben niet zo’n fan van bruin… en ik krijg geen nieuwe vloer, veel te duur! alleen een kleed is opzich wel een goed idee… of is dat ook heel duur…

Misschien zacht roze, met grijs tinten
(beetje van die pastel tinten en vergrijsde pastel tinten)

(btw heb je een voorbeeld welke tint blauw het ongeveer is xD, dan kan ik als student interieur adviseur makkelijker advies geven ^^)

ik heb in mijn kamer 2 muren lichtblauw en 2kleuren licht roze. Ik heb het nu al een tijdje, en ben er nogsteeds heel blij mee^^

ik denk dat het erg persoonlijk is wat iemand mooi vind dus misschien is het een goed idee om een keer naar een verfwinkel te gaan en advies te vragen?

ik heb nu een nieuwe kamer en ik wou voor lichte kleuren gaan ik heb nepal grijs. Dat is niet grijs maar beetje beige heel licht

of aan mij vragen, ik studeer niet voor niets interieur adviseur xD

oeh dat wil ik ook gaan doen :grinning: ^^ maar oke, luister dus maar gewoon naar dinjadonut :’)

haha xD
(dat kan trouwens voor een mbo opleiding in HMC amsterdam (daar zit ik) of rotterdam *reclame voor school xd*)

ik heb ongeveer deze kleur blauw tapijt/vloerbedekking http://www.google.nl/imgr…RzcHmGT81g5XdsyP0l6C6iyJs=&h=806&w=1204&sz=16&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=ui6gyFTXakAlcM:&tbnh=110&tbnw=165&ei=5Z–TcXLNIOAOr7AmMoF&prev=/search%3Fq%3Dlicht%2Bblauw%26hl%3Dnl%26biw%3D1362%26bih%3D583%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=hc&vpx=112&vpy=128&dur=936&hovh=184&hovw=274&tx=120&ty=90&page=1&ndsp=24&ved=1t:429,r:0,s:0

wow hele lange link maargoed…
ik dacht al aan lila ofzo en lichtroze gordijnen smeken/zelf maken maar dan krijg ik zo’n hele schattige kamer zegmaar. hou ik wel van, maar ik ben bang dat ik het al heel snel stom of kinderachtig ga vinden en dat ik iets stoerders wil…

je link doet het bij mij niet :\

en je kan het zo stoer maken als je zelf wilt :wink:
(denk aan: meubels van sloophout (of accessoires) en van jeansstof, en andere ruwe materialen)

ik vind trouwens pastelkleurtjes leuk met lichtblauw maar ik vind rood-zwart-wit ook heel coool
maargoed…

Verf 'm wit!!
Is je kamer gelijk een stuk lichter :grinning:
Mijn kamer is er echt mooier op geworden :slightly_smiling_face:

ja maar mijn andere 3 muren zijn ook wit :wink: