Help: kado vriend

Niet echt een onbekend probleem: mijn vriend is bijna jarig en ik heb werkelijk geen idee wat ik voor hem moet halen.
Hij wordt 20 jaar, hij heeft niet echt een grote hobby, dus daar kan ik ook niets voor verzinnen.

Iemand ideetjes? :woman_student:

Hmm…ik weet natuurlijk niet wat voor een type jouw vriend is, maar ik had het volgende:

Een beer die een hartje vasthield waar “Kiss me” op stond. En tussen die beer en die armpjes zaten gaten zou maar zeggen, weet je wel, gewoon zo een lege ruimte omdat ie zijn armpjes zo naar voren had. Aan de ene kant heb ik daar een armband tussen gestopt (gewoon in het doosje en ingepakt natuurlijk) en aan de andere kant had ik zo een hartjes fotohouder gedaan met onze foto erin. En dan de foto een heel klein beetje bewerkt, dus gewoon met mooie letters onze namen erop, en de datum dat we iets kregen enzo. Dus het beertje hield de cadeautjes zeg maar vast. En dat alles heb ik in een schoenendoos gedaan, die ik supermooi had ingepakt met een grote strik eromheen. (en natuurlijk ook aan de binnenkant cadeaupapier, ben 2 uur bezig geweest met inpakken!)

Hij was er superblij mee :slightly_smiling_face:

Dat is wel een heel goed idee. Kan ik wel wat mee denk ik! Thanks! :relieved:

Iemand anders nog (originele) kado ideetjes?

Ik zit met hetzelfde probleem, aangezien alles tegenwoordig zo duur is, en ik geen baantje heb, dus geen kaartjes naar een voetbalwedstrijd of iets dergelijks kan betalen.

Upje dus.

hoeveel wil je eraan uitgeve?

Nja ik heb niet echt een uiterst bedrag, maar als ik bijv. voetbalkaartjes zou willen kopen moeten het er meteen 2 zijn snapje, dat is dan meteen weer zo duur.
Ik kan wel 50 euro ofzo kwijt.

hmm heeft hij iets wat hij graag wil hebben?
ik heb mijn vriend een plakboek gegeven en een horloge, pas geledden ook nog een luchtje van mexx black (dat is trouwens een echte aanrader, super lekker)

verder misschien een spelletje? armbandje, fotolijstje met foto, iets persoonlijk, cd samenstellen met jullie muziek?

Ja ik denk dat ik daar wel iets mee kan (: geurtje ofzo, een horloge heeft hij laatst gekocht. En een plakboek vind ik altijd zooo’n leuk idee, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen, wat ik erin moet zetten enzo haha.

anders even bij crea kijken. daar is een heel topic over plakboek voor vriend
heb er zelf ook ideetjes uitgehaald
vond het echt leuk om te doen ook

Plakboek kost wel heel veel tijd. Ik ga er na mn examens ook mee beginnen met maken!

Ja ik denk dat ik zo’n plakboek ga maken, en als ik hem niet af krijg bewaar ik hem gewoon nog een jaar, of geef ik het als we een jaar hebben :)

Trouwens; zo’n plakboek, is dat een gewoon foto-album? Of een speciaal boek?
En kan je dat gewoon bij de HEMA kopen ofzo?
Ik kan bij Crea bea niet heel veel vinden over plakboeken, meer over stijlboeken enzo.