Hi iedereen, ik heb onlangs twee tickets (staplaatsen) gekocht voor het concert van The Script in de Ziggo Dome op 20 maart 2015. Ik was erg blij dat ik tickets had, het concert was namelijk al binnen een aantal minuten uitverkocht.
Nu heb ik een probleem: ik zou met mijn Engelse vriend gaan, die een vlucht zou boeken om op tijd in Nederland te zijn. Maar nu ben ik erachter gekomen dat er in combinatie met zijn werk geen goede vluchttijden zijn.Ik weet het, dom, ik had het eerder moeten checken, maar eerlijk gezegd was het kopen van de tickets een soort spontane actie. We willen er heel graag heen samen, maar hij kan die dag moeilijk vrij krijgen. Natuurlijk zou ik de kaartjes altijd nog kunnen verkopen, maar we keken er zo naar uit…
Nu vroeg ik me af of er toevallig mensen zijn die tickets hebben voor het tweede concert op zaterdag 21 maart, het extra concert dat een paar dagen later werd aangekondigd. Zelf vind ik het altijd een leuk idee dat ik bij het eerste concert in een bepaalde stad ben in plaats van de extra, maar dat is voor iedereen anders.
Dus: als er iemand is die twee sta-kaartjes heeft voor het tweede concert heeft en net zo graag (of liever) naar het eerste concert wilt en daarbij ons helpen, zou je dan alsjeblieft willen ruilen? Als je bewijs wilt hebben van mijn echtheid en die van de kaartjes kunnen we daarover natuurlijk contact hebben op welke manier dan ook.
Ik hoop dat er hier iemand is die ons kan helpen!