Help! k denk dat hij vreemdgaat maar hij zegt van niet

Heyy kunnen jullie mij helpen??
ik was van het weekend bij een vriendin in huis en mn vriend was er ook.
omdat mijn batterij leeg was mocht ik zijn telefoon gebruiken, maar daar stonden nog allemaal smsjes in van een ander meisje… die zij dus naar hem heeft gestuurd de verzonden berichten waren helaas leeg.
maar in zijn inbox stonden dus die smsjes ikdenk ja hij heeft niets voor me te verbergen dus waarom zou ik ze niet lezen toch??
maar daar las ik dus onder andere de dingen, ik wil je nu , wanneer zie ik je weer , kan je om 12 uur bij de kerk staan , k hou van je , ik heb zin in je , als wij dan wat krijgen ben ik bang dat onze vriendschap kapot gaat als het uit gaat, ik wil je nooit meer kwijt, geile vent van me , enz enz
daar heb ik hem mee geconfronteerd en hij zei dat hij geen idee had van wie die smsjes waren waarop ik zei dat ik dat natuurlijk niet geloofde, toen zei hij mij een naam met gelijk daar achter dat er niets is gebeurd.
en die smsjes waren ook nog eens in de dagen ( afgelopen donderdag en vrijdag) dat hij tegen mij zij dat zijn beltegoed op was. ik heb hem vergeven. mara ik twijfel nog steeds heel erg dus heb ik dat nummer gebeld waarvan hij die smsjes kreeg dus toen heb ik uitgelegt wie ik was en hoe het in elkaar zat waarom ik belde, resultaat het meisje wist dat hij een vriendin had maar gaf daar dus niets om en schoof alle schuld naar hem het meisje woont ook nog eens in een dorpje verderop bij mij, Wat moet ik nou doen :face_with_raised_eyebrow:?

Heftig.
Ik had dat wijf in elkaar gestampt denk ik xD haha.
Maarre, tja. Ik zou dat niet pikken van mijn vriend… als hij het echt niet wist had hij het wel laten lezen ofzeu.

ik had het ook echt niet gepikt!

Dat vind ik dus triest. Zoek het dan gewoon bij je vriend, hij doet iets flink verkeerd, dat meisje gaat er ook maar in mee. Als hij gewoon zegt “Ik heb een vriendin en ik hoef niemand behalve haar” was er ook geen probleem.

Ik weet niet wat jij denkt maar als iemand tegen mijn vriendje
gaat zeggen ik heb zin in je en geile vent etc. dan
wordt ik toch ook wel boos op haar.

Ik vind dat je goed hebt gehandeld.
Maar tsss hij gaat eerst lopen ontkennen, dan geeft hij half toe :S Echt wtf, dumpen die kerel! Echt, zo iemand heeft niemand nodig. Bah!

omg ik zou het uitmaken hoor…
hij is clearly aan het liegen

Precies. Hij zit fout, niet dat andere mens. Hij is degene die een vriendin heeft, en hij kan best nee zeggen.

Dus… Tja. Moeilijk. Ik zou aan hem uitleggen dat het je dwars zit … Maar ik zou het niet gewoon over me heen laten lopen als ik jou was.

Aii lullig. dumpen.

en dat meisje kan er toch eigenlijk niks aan doen dat zij hem leuk vind. jij vind hem toch ook leuk. het is zijn schuld ja. hij gaat er op in. dat meisje had misschien ook wel de keus om hem met rust te laten maar dat is ieders keus. hy was altyd nog degene die er op in ging terwijl hy een vriendin had.

dumpen dus

awh wat kut :S

gelukkig voor je dat je er nu achter komt maar je moet er echt mee stoppen hun zijn allebei verkeerd bezig :wink:

scces!

Ik snap de reatie van het meisje die zei van : Ik stamp haar dan in elkaar.
Het zelfde zou ik ook wel kunnen doen, door woede en omdat zij mijn vriendje dan ‘inpikt’. Maarja goed, het is niet alleen haar schuld. Maar ook van jou ‘vriend’.

Ik zou gewoon niet verder gaan, hoeveel je ook van hem houd.
Zoiets kan hij gewoon niet ontkennen, want het lijkt wel alsof dat meisje gewoon terug reageerd op zijn smsjes.

En hoe weet zij dat hij ‘geil’ is. Dus er is vast iets anders aan de hand.

omg.
dit is echt lullig.
Hoe hard het ook klinkt, maar wees blij dat je het gelezen hebt, want anders was dit misschien nog wel veel langer doorgegaan. En inderdaad, zoals de anderen al zeggen: Dumpen, want wat hij doet is echt fout, en dat mag je niet accepteren.
succes

Dumpen!!
Zo jongen wil je egt niet hebben! als hij het nou had toegegeven en helemaal zijn excuses had aangeboden… maar hij ontkent gewoonXD !!
Ik vind het btw heel goed van je dat je dat meisje ook nog op durfde te bellen :wink:

dumpen!.

of ga naar dat meisje toe,
een vraaf of je de smstjes van je vriend mag zien.

:pensive:

maar daar las ik dus onder andere de dingen, ik wil je nu , wanneer zie ik je weer , kan je om 12 uur bij de kerk staan , k hou van je , ik heb zin in je , als wij dan wat krijgen ben ik bang dat onze vriendschap kapot gaat als het uit gaat, ik wil je nooit meer kwijt, geile vent van me , enz enz

WEER. Ze bespreekt hier allerlei dingen die aanduiden dat jouw vriendje duidelijk bepaalde dingen tegen haar zegt o.a. een relatie krijgen en allerlei geile dingetjes. Meisje, je vriend is zo hard aan het liegen. Laat je niet langer door hem bedriegen. Als hij zo nodig zijn lul moet achterna lopen bij een ander, laat hem dat dan doen! Sta hierboven en laat hem duidelijk weten dat jij niet zo makkelijk bent achteraf. Hij kan niet jullie beiden hebben dus laat hem kiezen.

Het is sowieso duidelijk dat je vriend liegt en vreemdgaat vind ik. Daar kun je niet omheen. Ik denk dat jij degene bent die het moet gaan uitmaken voordat hij het doet. Wees een stap voor. En wat jij uit die berichtjes leest, wat Eevha ook al zei, ze hebben elkaar dus vaker ontmoet. Echt, maak het uit.

Waarschijnlijk wist dat meisje dat hij een vriendin had. Je blijft van andermans vriendjes af klaar =)

Het is heus dat meisje’s schuld niet. Het ligt gewoon aan je vriendje! Hij kan ook tegen dr zeggen dat ie al een vriendin heeft… Ik zou het uitmaken als ik jou was.

Ik zou het uitmaken, het is overduidelijk dat hij met die ander rotzooit!