HELP! Jurkencrisis

Hee hee!

Ik zit met een luxeprobleem. 23 mei heb ik prom, het eindfeest van de middelbare school zegmaar. Voor prom wil ik natuurlijk een supermooie lange jurk. Nu heb ik al een jurk online gevonden en besteld, ik vind dit een mooie jurk, maar of het nu dé jurk is. Hij was best wel duur en ik weet niet of ik zo veel geld wil uitgeven aan een jurk die ik mooi vind, maar niet supermooi. Ik ben alleen bang dat als ik de jurk terugstuur ik geen enkele andere (betaalbare) jurk kan vinden. Weten jullie misschien nog sites (buiten asos, nelly, zalando, hm etc.) waar ik mooie betaalbare (ik wil onder de 100 euro blijven) en lange jurken kan vonden?
Super bedankt!

-Xxxxx.

virgos lounge?

Ik weet niet hoor, weet je zeker dat je het ervoor over hebt?
Ik ken veel mensen die dat ook hebben gedaan, veel geld uitgeven voor zo’n jurk 1 avond en dan later spijt kregen omdat het zo nutteloos in de kast hangt.

ik weet niet of je zo full on glitz and glam wil? of gewoon een simpel one?
Ik vind dat boohoo altijd wel leuke maxi jurken heeft of forever 21. :grinning:
Voor die echte prom dresses kan ik je niet helpen sorry, daar ken ik geen site voor haha.

Boohoo, Light in the box

Mijn gala jurk heb ik 2 jaar geleden gehaald bij dreamdresses.nl in Arnhem, take a look! Ik was klaar voor onder de 100 euro

3suisses?

Misschien ook eens gewoon in een echte winkel kijken? Dan weet je ook gelijk of iets mooi staat en net zo mooi is als op een foto.

Dit mag in het ik-zoek-topic bij Verkoop.