HELP jongen van de trein gezocht

heyy, op 10-01-2017 was ik in amsterdam. Er was daar een jongn en ik wil weten wie het was. Helpen zou lief zijn! Ik weet niet zoveel over hem maar dit is het:
-Hij is denk ik 15/16 jaar oud
-Ik schat hem tussen de 1.70 en 1.75
-Hij was op 10-01-2017 tussen 18:15 en 18:21 op station rai amsterdam spoor 3 of 4. (Volgens mij de trein richting hoofddorp maar weet ik niet zeker)
Hij wist ook niet waar hij heen moest, dus ik denk niet dat hij vaak met die treib gaat. Hij leek niet erg bekend met het station.
-Blond haar aan de zijkanten een beetje kort en dan met gel de rest naar achter soortvan
-zwarte oorbellen (aan 1 of 2 oren weet ik niet)
-Hij was met 3 vrienden
-Hij heeft een zwarte tas met bruine details erop.

Hopelijk weet iemand wie het is!
Alvast bedankt voor de moeite x

Waarschijnlijk zijn er elke dag honderden jongens die ongeveer die omschrijving hebben. :’)
Als ik jou was zou ik hopen dat je hem opnieuw tegenkomt zodat je tegen 'm kan praten en anders het opgeven.

ik zou een oproepje plaatsen op van die NS-pagina’s. Ik volg een andere regio dus is niet op jou van toepassing, maar wie weet is er wel een gespot: amsterdam centraal?

Facebookpagina ‘Hartstocht in de trein’ proberen? Of gewoon heel erg gaan Facebookstalken, maar dat duurt wel lang. Iemand opzoeken die in Hoofddorp woont en dan gewoon bij alle vrienden kijken enzo. Maar je weet natuurlijk niet zeker of hij daarheen ging en of hij daar wel woont