HELP! Je eerste 'date' en superverlegen!?

Mijn eerste ‘date’ met een jongen die ik niet goed ken. Zijn broer zat bij mij in de klas op de de basisschool. Ze waren een drieling, en geen verkeerde jongens ofzo.
Hij is echt ‘verliefd’ op mij en zegt hele lieve dingen.
Maar hij wil dus afspreken. Oke niks mis mee, ik neem mijn vriendin mee en ik zie wel. Maar hoe moet ik doen? Wat moet ik zeggen ? Hoe begroet ik hem?
Enn. Ik ben verlegen.
Iemand tips of advies? Plz help me.

xxxxx’

.

Het gaat denk ik wel vanzelf. Ik zou hem begroeten zoals ik vrienden begroet. En er zijn genoeg onderwerpen om over te praten; school, sport, vrienden…

Het helpt ook niet om alles van te voren te plannen (zo’n typ ben ik) dus een hele gesprek instuderen helpt niet maar je kunt wel van te voren een paar onderwerpen waar je over wil praten bedeken (als je denkt dat het nodig is)
De rest lopt vanzelf ik hoop dat ej hier iets aan hebt…

gwn rustig blijven en jezelf zijn, niet te veel druk om maken en gwn kijken wat er gebeurd :slightly_smiling_face:
ben zelf ook super verlegen, maar daar moet je je niet te veel druk om maken,
je zou idd wel wat gespreks onderwerpen kunnen verzinnen mocht het nodig zijn,
verder gwn kijken wat er gebeurt en niet te veel aan denken ;p

gewoon ontspannen, de rest gaat vanzelf :wink: (bij mij iig maar ik ben niet verlegen ofzo).
je kan dingen vragen aan het begin over hoe het met hem gaat, wat hij nu doet, wat hij later wil etc :wink:

Laat hem zijn broer dan meenemen, dan heb je een dubbeldate dat gaat vaak wat makkelijker.

Ben jij zelf wel verliefd op hem?
Of is er een eerlijke kans dat je dat nog wordt op hem?