Help ! Itunes account en geen creditcard

Mijn vriend heeft een Iphone gekocht 2e hands, alleen hij kan geen itunes account aanmaken omdat hij geen creditcard of iets heeft. weet iemand hoe die het anders kan doen ?

Moet dat persee?

Nee om apps te downloaden op zn iphone

Hij moet toch whatsapp downloaden ahaha

whatsapp is gratis?

Volgens mij kan dit niet naja ik kon het niet in ieder geval ik had niks aan mijn ipod touch omdat ik geen creditcard had. Ik heb toen af en toe mijn vaders apple id gebruikt om een aantal dingen te downloaden.

Maar je moet wel eerst een account hebben om whatsapp te downloaden:p

Huh maar ik heb ook gewoon een account en ik heb geen creditcard.

En ik denk dat ze bedoelt een account voor de apple store ipv itunes.

Je kan een gratis account maken zonder creditkaart, maar het is me helemaal ontschoten hoe. Volgensmij als je een gratis product in de itunes store opzoekt en die koopt en dan een account aan maakt dan kan je het zonder creditkaart een account maken. Probeer dat eens :slightly_smiling_face:

Vroeger ging dat sowisoo, aanduiden dat je geen betalende apps wilt, en eventjes geleden ging het ook nog op de iphone van mijn mama. Wat soms ook gaat is een gratis app downloaden (zonder account) en dan komt er dat je er een moet aanmaken. Heb je dat al geprobeerd?

Ik kreeg toen ik mijn 2e handse iPhone opstartte meteen een bericht om een Apple ID aan te maken en dat kon gewoon meteen zonder creditcard. Volgens mij kun je via deze link een Apple ID aanmaken zonder dat je creditcard oid moet invullen: