Nou de titel zegt al grootendeels waar dit over gaat.
Nou krijg ik elke keer te horen als ik naar de tandarts ga dat ik een zeer kleine mond heb.
Toen ik een afdruk voor m’n beugel moest laten nemen heeft hij het plastieke vormpje dat je in je mond moet brengen er met heel veel moeite in gekregen.
Nou heb ik ook al een paar keer waterflesjes proberen passen in m’n mond maar dit gaat dus niet.
Ik ben bang dat als ik ooit een jongen ga willen pijpen dit absoluut niet gaat lukken.
Enkele tips?
is dit een grapje!!??? een penis is echt niet zo groot als een waterflesje hoor dat lukt niemand
Als je normaal kan eten krijg je er ook wel een piemel in.
Een piemel is echt niet zo dik als een waterfles.
Serieus die topics van tegenwoordig :’)
Waarom maak je je er nu al zorgen om?
Ten eerste is een piemel vaak niet zo groot als een flesje water, en ten tweede kan je het ook anders zien. Je mond is niet te klein maar de piemel gewoon te groot (als het niet zou passen, wat me sterk lijkt). Maar ik ga ervan uit dat het geen probleem moet zijn om je toekomstige vriend te verwennen met een pijpbeurt.
Sorry als jullie dit een enorm domme vraag vinden maar voor iemand die onervaren is dit een serieus probleem.
Ik ben me enorm druk aan het maken omdat ik en m’n vriend toch al 2 maand samen zijn, ik wil hem pijpen maar ben gewoon bang voor het moment dat ik het er misschien toch niet in krijg.
Dus aub, voor mij is dit een enorme last en zou het apprecieren dat ik antwoorden krijg die hulpzaam zijn…
En bij waterfles bedoel ik het dopje niet de volledige omtrek hiervan.
Sorry maar ik las de titel en vond dit ergens toch wel grappig :’)
Verder denk ik dat een piemel er echt wel in past, aangezien je waarschijnlijk ook gewoon kunt eten en drinken.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Als je het dopje van je waterfles niet in je mond krijgt vraag ik me heel erg af hoe je eet.
Jha idd
Ik ben 17 jaar en ja dit is gewoon hoe het in elkaar zit.
Lachen jullie maar, maar ik zit hierwel enorm mee in de put.
Maar als het dopje van een waterfles niet in je mond kan, dan kan er toch ook geen lepel in je mond?
Ja ok, toen ik dat las wist ik het meteen. Ts is dus een troll.
no shit sherlock
Kunnen jullie de grootte van een gemiddelde piet even voor mij zeggen? En wat er mee overeen komt zodat ik dat kan proberen.
Je hebt mensen die dit dan alsnog geloven hoor
Probeer het uit op je vriend.
Weet je het gelijk
Najaa, zegmaar, ik heb het nog nooit echt gemeten…
Jha idd, weet je vriend dit al?