Help, is mijn Engels goed?

Ik heb een schrijfopdracht voor engels, maar k weet niet of die goed is,
Willen jullie even kijken alsjeblieeft?
Komtie:

Hello,
My name is Soraya, I am 13 years old.
I live in Rotterdam, by my dad. My mother lives in barendrecht. I have three cats, two by my dad, Bako and Breezer, and by my mother Kroesje.
My lovely food are pancakes. my hobbies are ballroom dancing, drawing and writing. I have chose for Calvijn, because it is a very nice school, and I’ve heard very positif stories from other people.

Omg k schaam me dood, volgens mij is alles fout :blush:

Alvast bedankt
X

Ik denk dat je beter meer zoiets kan schrijven
Hello,
I live in Rotterdam, with my dad. My mother lives in barendrecht. I have three cats, two at my dad’s house, Bako and Breezer, and one at my mother’s house Kroesje.
My favourite food is pancakes. my hobbies are ballroom dancing, drawing and writing. I have chosen for Calvijn, because it is a very nice school, and I’ve heard very positive stories from other people.

Mijn engels is ook slecht hoor, dus misschien weten andere ook nog wat :wink:

and by my mother I have one cat, Kroesje
My favourite ( weet even niet hoe ik het moet schrijven) food are pancakes
I’m en It’s kun je ook beter gebruiken maar dat is waar je voorkeur naar uitgaat :stuck_out_tongue:
Tis volgens mij best goed meid , maar mijn engels is zelf niet zo goed
Succes !

Ik heb even je titel duidelijker gemaakt :slightly_smiling_face:

At my dad’s house kan je gewoon zeggen anders, en die eerste tekst klopt:)

Hello,
I live in Rotterdam,with my dad. My mother lives in barendrecht. I have three cats, two at my dad’s, Bako and Breezer, and one at my mother’s: Kroesje.
My favorite food is pancakes. My hobbies are ballroom dancing, drawing and writing. I have chosen for Calvijn, because it is a very nice school, and I’ve heard very positive stories from other people.

Voor zover ik het kan verbeteren, ik weet niet zeker of alle foutjes weg zijn & of ik het goed heb. (:

Thaaaanks<3

Hello,
I live in Rotterdam, with my dad. My mother lives in barendrecht. I have three cats, two by my dad, Bako and Breezer, and one by my mother, Kroesje.
I love pancakes, pancakes is my favourite food. my hobbies are ballroom dancing, drawing and writing. I have chose for Calvijn, because it is a very nice school, and I’ve heard very positive stories from other people.

Wat klopklop zegt! voor zover ik kan zien klopt dat…

Barendrecht MET hoofdletter mensen x) En ja, die van Kloplop is wel goed.

Volgens mij is het goed wat Jacky zegt, de rest ook hoor (:

Alleen zou je denk ik beter alleen kunnen zeggen :
My favourite kind of food are pancakes. In plaats van I love pancakes ervoor.

Persoonlijk zou ik het zo doen om van dat ‘makkelijke engels’ af te komen;

Hello,
I live in Rotterdam, with my dad. However, my mother lives in Barendrecht. I own three cats, two of them indwell at my dad’s house. Their names are Bako and Breezer. I also own another cat, Kroesje. Kroesje takes residence at my mother’s habitation.
My favourite kind of food are pancakes. My hobbies are ballroom dancing, drawing and writing.
I have chosen for Calvijn because I think it is a very nice school, and many people I know are very positive about it as well.

^Ja maar, ze zit pas in de brugklas, dus dan is over het algemeen je engels nog wel ‘simpel’. (:

Oooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhh als je in de brugklas zit hoef je jezelf toch niet te schamen als je zo’n brief inlevert? :’)
Hoewel deze brief simpel en foutloos is:

Hello,
I live in Rotterdam, with my dad. My mother lives in Barendrecht. I own three cats, two live with my dad, their names are Bako and Breezer. Another one lives with my mother, its name is Kroesje.
I love pancakes, pancakes are my favourite kind of food. My hobbies are ballroom dancing, drawing and writing. I have chosen for Calvijn, because it is a very nice school and many other people share my opinion about that matter.

Hello,
I live in Rotterdam, with my dad. My mother lives in Barendrecht. I have got three cats, two cats are living with my dad, Bako and Breezer, and one is living with my mother Kroesje.
My favourite food are pancakes. My hobbies are ballroom dancing, drawing and writing. I have chosen for Calvijn, because it is a very nice school, and I’ve heard very positive storiesb[/b] from other people.

Ik verander je verhaal niet verder, maar doe alleen de spellingsfouten. :stuck_out_tongue: Ik weet ook niet of dit goed is, volgens mij wel?

“Kroesje takes residence at my mother’s habitation.”, vind ik ook geen goedlopende zin. Habitation word in het Engels nauwelijks gebruikt, en met habitation duid je vaak dierenverblijfplekken aan /In plaats daarvan kan je beter zeggen. Kroesje lives at my mother’s residence

^ Die zin is zowel goedlopend als correct

Owjow, Clarimonde jij bent echt goed qq

Ik hoop dat je je fouten enzo wel inziet, want als je op school iets moest schrijven zonder dat je een computer en girlscene bij de hand hebt, val je wel even door de mand als je dan opeens iets schrijft want niet zo goed is als dit =)

ik woon ook in barendrecht en heb vroeger in rotterdam gewoond, ghehehe.
oke nutteloos. maar je brief klopt na al die verbeteringen inderdaad.