Help, Is hij player?

Ik leg het even kort uit, Er is een leuke jongen, en hij vind mij ook leuk, Morgen gaan we nog een keer afspreken maar dan niet op school. (bij hem thuis) Maar waar ik dus mee zit: Hij had het over wanneer ik met iemand naar bed wilde, En dat hij al bijna 15 is en dat hij dat dus wel wil. Ik zei dat ik mijn leeftijd er nog te jong voor vind. Daarnaast heb ik ook al een paar keer gehoord dat hij niet lang met meisjes heeft en bekend staat als player. Hij (zegt) dat hij ook wel eens een keer een toets heeft gejad. en iemand bij de keel heeft gegrepen ofzoiets. (kortom best erge dingen)

Maar kan ik heb vertrouwen? Op whatsapp doet hij heel verliefd. Alleen ik mag nog tegen niemand zeggen dat hij me leuk vind.(snap ik dus niet) Ik ben bang dat hij morgen alleen met me af wil spreken voor seks, Wat ik nog helemaal niet wil! Hij begreep het wel geloof ik maar toch. Maar aan de andere kant is hij echt super lief! Maar als ik dan zeg van: Die en die kent je en ze zeggen dat je player bent. Dan zegt hij nee is niet zo. En dat het niet altijd aan hem ligt dat hij kort met meisjes heeft. :dry:

Wat zouden jullie doen? Help me zo snel mogelijk asje asjeblieft. Ik weet niet wat ik moet. En morgen is het al dat we afspreken. (al hoewel, Geen idee of het doorgaat)

Maar ik ben wel heel erg verliefd! en hij ook op mij! :hugs:

Ten eerste is hij dus 14 en over het algemeen heb je rond die leeftijd nog geen serieuze relaties. Ik vind dan niet per se dat hij een player is, hij is gewoon nog jong en tegenwoordig neemt iedereen maar snel verkering zonder dat er eerst gekeken wordt of er wel een klik is.
Daarnaast vind ik het niet normaal dat hij iemand bij de keel heeft gepakt. Die toets jatten is ook niet goed, maar dat gebeurt wel vaker en is meestal gewoon een beetje stoer doen.

Maar het allerbelangrijkste is: geen seks hebben als hij dat wilt en jij niet.
Als ik het zo hoor zou het best kunnen dat hij graag seks wilt, maar doe het alsjeblieft niet. Je bent nog zo jong!

Je kan afspreken en kijken hoe het is. Als het hem gaat om seks dan weet je dat snel genoeg en stop je lekker met die jongen.

Bedankt!

Naar je verhaal kijkend lijken er maar bar weinig leuke eigenschappen te zijn aan deze jongen. Het enige dat jij leuk aan hem zegt te vinden is dat hij jou leuk lijkt te vinden, wat ik betwijfel. Waarom mag je dat dan aan niemand vertellen? Wederzijdse verliefdheid willen de meeste mensen van de daken schreeuwen. Hoe het op mij overkomt is dat hij inderdaad nogal op seks uit is, en zoals SimpleGirl al zei, het allerbelangrijkste is dat jij je daarvoor niet moet laten gebruiken als je geen seks wil. Kortom, ik zou 'm lekker laten gaan.

Hij heeft wel goede eigenschappen hoor, hij is aardig, lief, grappig en al dat soort dingen.

upp?? :cold_sweat:

Klinkt mij in de oren als iemand die maar op één ding uit is: seks.
Don’t do it.

Hoe reageerde hij toen jij zei dat je nog geen seks wilde?

Ik vind het persoonlijk een beetje gek dat hij vraagt wanneer je met iemand naar bed wilt. Hij is er dus veel mee bezig. Ik zou wel een beetje uitkijken en vooral geen dingen doen die je niet wilt!

Ok, het enige wat ik denk als ik jou verhaal lees is niet met hem afspreken.

Ieh, ik zou echt niet naar hem toe gaan. Straks grijpt hij jou bij de keel als je niet met hem naar bed wilt.
En als je bij hem afspreekt terwijl hij alleen thuis is ofzo, kan die alles maken wat hij wil, toch niemand die het merkt.

Dat is waar, Hij begreep het wel, toen ik zei dat ik het nog niet wilde. Hij stuurde: okee met zo’n peace smiley, Vandaag weer met m afgesproken. (hij heeft vierkant rooster, dus hij kon even uit de mediatheek sluipen naar de kluisjes. Iedereen dacht dat ik met hem zat. Alleen altijd naa dat we weer hebben afgesproken reageert hij even niet…