HELP! is dit erg?!?!?

oke, ik deed dus toenet de deur open en er stond politie voor mn deur. En schrok me natuurlijk dood, hij vroeg of mijn ouders thuis waren. maar die waren er dus niet. en hij vroeg wanneer ze ongeveer thuis kwamen. Maar weet iemand of dit perse erg hoeft te zijn? ik ben me dood geschrokken…

Hoeft niet, kan wel.
Lijkt me niet normaal dat er zomaar politie voor je deur staat…

huh ? zijn ze toen gewoon weggegaan nadat je zei datje ouders niet thuis waren ?
dat is raaar, maar ik denk niks ergs gebeurd ofzo…

Nou, ze staan niet voor niks voor de deur.
Maar als het echt heel erg erg was geweest hadden ze wel een nummer gevraagd ofzo iets!
Dus ik zou je nog niet zo veel zorgen maken :slightly_smiling_face:

Niet perse.
Wij hadden het een keer omdat onze auto nog op de hoek van de straat stond(het wiel was eraf gebroken) en dan moet je een boete betalen als je het niet op tijd weghaalt.
En ook een keer omdat de vriend van mn moeder een boete niet betaald had.

Misschien heb je een broer/zus en heeft die wat uitgevreten?
Maar het hoeft niet persé ernstig te zijn.

Precies: kan wel, hoeft niet.

Oke, ze vroegen wel wanneer mn ouders terug kwamen en toen zei die dat die nog langs zou komen… ik hoop zo dat ik niks verkeeerd heb gedaan…

Misschien dat er iets in de buurt gebeurt is waarvoor ze getuigen of wat dan ook zoeken. Maar het kan ook iets anders zijn, je kan alleen maar afwachten :slightly_smiling_face:

misschien worden je ouders wel opgepakt =P
Maar het lijkt me niet echt normaal als er politie voor de deur staat?
Heb je niet gevraagd waarom?

Dat dacht ik nou ook! Zo’n buurtonderzoek.

Als het een buurt onderzoek was, hadden ze de topicstarter toch ook wel wat gevraagd lijkt me?

[i]Misschien controle omdat er in de buurt is ingebroken?

Geen idee.
Wacht af…?[/i]

Ja dan hadden ze het idd ook aan mij kunnen vragen, maar ik hoop maar dat dat het is:S …

Hebben je ouders een bedrijf en/of financiële problemen?

Heb je misschien een broer of zus die iets heeft uitgespookt?

reeelllaaaxxx
je ouders regelen het wel

Als je ouders moordenaars waren was je daar meteen weggehaald en als het iets anders ergs was kwamen ze echt niet relaxed met z’n tweeën aan de deur kloppen.

Relaaaax.

ze staan niet voor niets voor de deur neem ik aan? (denk ik dan)