HELP, irritant gevoel in vagina

Dit is nogal genant maar ik zit er echt mee…
Het voelt een beetje alsof ik naar de WC moet maar als ik dan ga wordt het gevoel alleen maar dubbel zo erg. Meestal is het enkel 's ochtends en is het alweer gedaan na de middag maar soms blijft het en IK WORD ER ECHT GEK VAN! Het is ook zo een beetje een branderig gevoel maar ben al naar de dokter geweest en het is geen blaasontsteking maar hij had me toch medicatie meegegeven voor blaasontsteking maar dat heeft dus ook niet geholpen.
Kent iemand dit?? Help mij alsjeblief!!

Schimmelinfectie? Dat jeukt.

Het jeukt niet…

Ga terug naar de huisarts. Die kan je altijd door sturen naar de gynaecoloog.

Goh, al lang eigenlijk maar het blijft soms dagen weg en komt dan weer terug

Klinkt als blaasontsteking… Het is de precieze omschrijving van de blaasontsteking wat ik vorige week had, na de antibioticakuur voel ik er niks meer van. Heb je de kuur wel helemaal afgemaakt? want dat raden ze echt wel aan. Dat je het ene dag wel merkt en de andere dag niet is misschien dat je net op het randje zit van een blaasontsteking krijgen. Genoeg water drinken raad ik je hier vooral bij aan.

Of was je je vagina met bepaalde producten, bijvoorbeeld Chilly waardoor het kan jeuken. Kan overigens ook een schimmelinfectie zijn of iets te maken met een soa misschien?

tja, het was gewoon een drankje dat ik eenmalig moest drinken en dan zou die blaasontsteking weg moeten zijn maar ja… Ik zal inderdaad genoeg proberen te drinken en dat van dat wassen kan het ook zijn, maar soa niet (heb geen seksueel contact) Bedankt voor alle informatie!

Ik had ook een keer blaasontsteking en kreeg toen medicijnen maar die sloegen niet aan. Toen kreeg ik weer andere medicijnen en die werkte wel. Moet je anders even de huisarts opnieuw bellen.

zal ik doen!

Tsja wij zijn geen dokters dus je kan inderdaad het beste nog eens terug faan naar de huisarts

Het klinkt misschien raar…
Maar ik had deze klachten ook een tijdje terug en waar ik achter kwam was dat er een puistje in de huid zat.
Misschien is dat het? het kan ook iets meer na binnen zitten.

Ik zeg alleen uit mijn ervaring hoor :stuck_out_tongue:

Succes verder :slightly_smiling_face:
Die puistjes ontstaan bij mij altijd als je haar weghaalt.

Ik denk niet dat het dat is :stuck_out_tongue:
het kan natuurlijk altijd maar door nu meer te drinken is het al veel beter dus waarschijnlijk toch een blaasontsteking of het begin ervan… en danku!

Ik ben geen dokter maar de beschrijving klinkt toch echt als blaasontsteking.
Bij mij kwam het twee jaar terug elke maand terug en heb toen besloten te stoppen met tampons.
Toen was het opgelost. (naast heel veel water drinken en cranberry sap)

Naar de huisarts gaan, echt waar…