help!!! ipod

hey girlsss
ik heb een ipod gekocht (marktplaats), maar me pa weet daar niks van. ik ga het hem ook niet zeggen en durf dat ook niet! ik ben bang dat hij heel erg boos wordt. ik krijg hem vandaag binnen, maar benbang dat hij binnen komt als me pa er al is! help wat moet ik doen???

niet zo handig, zonder dat met je ouders te overleggen
je kan beter eerlijk zijn,als je niet eerlijk bent dan dan vertrouwd je vader je anders ook niet meer.

Ik snap niet zo goed waarom je het niet durft te zeggen, hoezo zou hij boos worden?
Dat hij boos wordt omdat je achter zijn rug om een ipod hebt gekocht, dat snap ik, maar het kopen van een ipod opzich?

Gewoon zeggen, waarheid komt toch wel uit.

Wat is er mis met een ipod kopen?
Misschien had je het wel gewoon moeten zeggen want er bestaat ook een kans dat je je ipod gewoon NIET binnenkrijgt.

Ik vind het wel gewaagd een ipod via marktplaats je weet nooit of het wel binnen komt of dat het wel goede kwaliteit is… Daarom snap ik wel dat je vader er boos om kan worden je had het gewoon moeten zeggen.

Oke, maar misschien een puntje waar je nog niet over hebt nagedacht: wanneer ga je hem dan gebruiken of opladen? Dan ziet je pa het toch ook? Je kan dan niet in huis met je ipod oplopen als je niet wilt dat hij het ziet.

Je kan zeggen dat je een boek hebt besteld? :slightly_smiling_face: