help! ipod doet kut!

Mijn ipod is echt helemaal vastgelopen. Hij doet echt helemaal niks meer en blijft heel de tijd op hetzelfde scherm staan. Ik heb er helemaal niks raars mee gedaan ofso… Ik had hem gisteravond gebruikt en gewoon uitgezet en vanochtend was ie ineens zo. Ik heb al op die site van apple enzo gekeken maar die dingen werken allemaal niet. Hij gaat ook niet van het slot af
en toen heb ik op herstellen bij itunes geklikt maar dat kon niet want er was een onbekend probleen ofzo 0.0
maar weten jullie mischien hoe ik hem kan maken? want ik heb hem morgen echt nodig want ik moet 3 uur in de bus zitten

XX

klik op het middelste knopje en menu tegelijk.

dat werkt ook niet :frowning_face:

gebeurd wrschijnlijk nog wel vaker :wink: he bik ook en wat heirboven gezegd is

Leg 'm aan de oplader?
Misschien reageert ie dan.

ja, en anders wachten tot de accu leeg is e ie uitvalt… en dan opnieuw opladen.

(o.a hierdoor neem ik geen ipod meer xD)

LEg m aan de pc/lader.
of laat hem aanstaan tot ie leeg is en doe het dan

ligt hij al heel de tijd
maar bij itunes kreeg ik net zoon schermpje met dat er een ipod aangetroffen is die waarschijnlijk beschadigd is en dat ik hem mogelijk moet herstellen voordat je hem kunt gebruiken met windows wtf?!

Dat heeft mijn vriendje ook! Of zoiets dan; problemen met iPod, die niet worden herkend door iTunes/handleiding. Hij heeft z’n iPod opengebroken en is gaan kloten, was iets met z’n blablablaschijf of zo of een verbinding die niet meer werkte… Maar ik hoop dat je niet DIE pech hebt!

haha… het is niet zo slim denk ik als ik dat ga doen:P
ik ga denk ik morgen even naar de winkel mischien weten hun het

dit is een algemene klacht van apple mp3 spelers.
haal hem van je oplader af, wacht tot ie uit valt. en laad hem weer op en zet hem weer aan

[fgcolor=#ED6640]Meisje luister nou wat iedereen zegt?
Laat hem gewoon even liggen, tot de batterij op is. Hierna zal hij vanzelf uitvallen. Leg je hem daarna aan de lader, dan werkt hij gewoon weer.[/fgcolor]

heb ik al gedaan
maar hij doet het steeds niet
hahaha
maarja bedankt:P

whaha dan viel ie snel uit dan :stuck_out_tongue: als ie net nog aan de oplader hing…

ik word echt scheitziek van dat oranje van jou de hele tijd.
waarom doe je het? het is lelijk en kost meer tijd.