HELP: Info nodig over branches in Spanje/Barcelona gerelateerd aan Toerisme

Ik loop momenteel stage en daarvoor moet ik wat opdrachten maken over branches in Spanje/Barcelona.

De letterlijke vragen zijn:
[i]1. Geef aan tot welke branche en deelbranche jouw stagebedrijf behoort en geef een indicatie van de omvang van deze branche en deelbranche. Bij de indicatie van de omvang moet je gebruik maken van kwantitatieve gegevens, zoals aantal bedrijven in de (deel)branche, aantal werknemers etc. Geef dit aan voor de stad/regio, land en mondiaal.

1. Geef de (minimaal) 2 belangrijkse trends en ontwikkelingen weer binnen de (deel) branche waarin je stagebedrijf opereert. Geef de trends aan op stads/regionaal, landelijk en mondiaal niveau.[/i]

Ik loop stage in een hotel in Barcelona en heb dus als branche: Toerisme en Recreatie en als deelbranche: Hotels. En ik heb de info dus nodig van Barcelona, Spanje en wereldwijd.
Ik vind dit soort dingen vaak al moeilijk om te vinden voor Nederland, laat staan voor Spanje/Barcelona. Ik heb binnen het hotel ookal emails gestuurd naar de marketing afdeling etc of ze me kunnen helpen, maar daar krijg ik geen reactie van.

Is er iemand die me kan helpen met dit soort info te vinden? Misschien weet iemand een goeie site hiervoor of een rapport wat ooit gemaakt is.

Heel erg bedankt als je me kan helpen!

(Dit had ik eerst bij School gezet, maar naar mijn idee kijken mensen hier vaker, ik zelf ook, dus ik zet het nu even hier en laat die andere verwijderen)