help! I'm in love denk ik...???

nou zoals je al hebt gelezen in mijn titel ik denk dat ik verliefd op een jonge ben maar nu gaan we allebei naar een andere school en hoe moet ik hem vragen het is nu zomervakantie en k zie hem bijna nooit meer wat moet ik doen ik ga al een feestje geven samen met een vriendin een soort van reunie omdat een meisje die wij kennen ( ze zat bij ons in de klas ) terug komt uit australie maar ze wil hem niet uitnodige ik wel maar nou ja wie kan mij helpen???
XXX meisje met probleem

Troll.

Troll?.. (’:

Dat is als iemand het forum komt verpesten met vreselijke topics en het ook niet waar is. :’)

Is dit serieus ?

Ik denk dat ik verliefd ben?! HALLOOO

eh dus?
wat wil je dat wij daaraan doen?

Dit kan ik niet serieus nemen…
Jij komt zeker nog van de basis school af?
Okay, dan kan ik het begrijpen.

kom op zeg

een paar punten in je zin zetten is zo te zien ook teveel moeite. Bovendien snap ik er niks van.

^^ Indd. Ik snap er eigenlijk ook niet zo veel van…

Leg het a.u.b. nog een keer uit!

Nou, zoals je al hebt gelezen in mijn titel: ik denk dat ik verliefd op een jongen ben, maar nu gaan we allebei naar een andere school. Hoe moet ik hem vragen? Het is nu zomervakantie en ik zie hem bijna nooit meer… Wat moet ik doen? Ik ga al een feestje geven samen met een vriendin, een soort van reunie omdat een meisje die wij kennen (ze zat bij ons in de klas) terug komt uit Australië, maar ze wil hem niet uitnodigen en ik wel. Maar nouja, wie kan mij helpen?
XXX meisje met probleem

Gewoon uitnodigen. Misschien wordt het wel gezellig. Mail hem of so

Oke nu snap ik het :’). Wat dacht je van tegen dat meisje zeggen dat je die jongen leuk vind ? Dan snapt ze vast wel dat jij hem wilt uitnodigen.

Ze is ook nog maar 12…