Help, ik zoek een slaapplek!

Hallo!
T is misschien een wat rare titel maar goed.
Ik zoek een slaapplek voor 9 nachten samen met een vriendin, in de buurt van Aalsmeer. Hier gaan we een conferentie bijwonen en moeten we zelf een slaapplek zoeken. Het begint donderdag al, en we zitten aardig in de stress aangezien we er nog geen een hebben!
Kan jij me helpen?
Thanks alvast!

een hotel?:stuck_out_tongue:

haha; zou een handig oplossing zijn maar we zouden liever bij iemand in huis slapen/ een tentje neerzetten bij iemand op een grasveldje… dat drukt de kosten wat :ok_woman:

Ik denk niet dat iemand zegt kom maar bij mij, kom op 9 nachten.

Succes trouwens met zoeken :wink:

Ja, maar campings zitten of vol of ze zitten toch nog best wel ver weg, dan zou ik nog beter thuis kunnen gaan slapen :wink: ik denk, misschien is iemand zo aardig :wink:

misschien een bed&breakfast?

als ik in de buurt had gewoont had het gemogen

ik zou dat echt niet vragen op een forum. tenzij ik een pedo was dan :’)

Ja idd, 9 nachten is erg veel + we kennen je niet…

Maar ik woon ook niet in Aalsmeer.

Tja; t was t idee van mn vader, volgens mij was mn moeder het er ook niet helemaal mee eens (lees helemaal niet)… Het gaat namelijk om een conferentie tien dagen bidden en vasten, t houdt dus in dat je 10 dagen niets eet. Dus een slaapplek is het enigste wat je nodig hebt… :wink:

Dit was eigenlijk wat ik ook wilde zeggen, maar ik dacht, ach laat maar :’)

Niet dat je pedo bent hoor!

Wooooow, 10 dagen is heeeeel veel!

hahaha.

Misschien moet je kijken voor een Bed en Breakfast, en dan vragen om lagere kosten omdat je geen Breakfast wilt.

Ik woon er een half uur vandaan, maar 9 dagen vind ik echt te lang, en ik zie net even wat voor conferentie het is en dan denk ik al helemaal, nee dankje x’)

ik denk ook niet dat iemand je hier kan helpen, Maar iig succes ermee!