Help ik zoek een paarden game op pc!

Hooooi,

Dit is voor de paardenfans onder ons, of in ieder geval de mensen die veel paardengames op de pc spelen.
Ik zat laatst een beetje door m’n paardengames te kijken, beetje jeugdherinneringen ophalen en moest opeens weer aan een game denken die ik altijd speelde. Ik zal hem zo goed mogelijk proberen te beschrijven en ik hoop dat een van jullie weet welke game het is, want ik ben echt totaal vergeten wat voor game dit was en hoe die heet!

Het was een soort animatiegame, in mijn herinnering vrij realistisch. Je had iets van 4 paarden, allemaal verschillende kleur/ras en tijdens het rijden kon je naar het strand en door het bos, daar was een regenboog en een waterval. Ook was er een waterput en een amulet dat je vond op het strand (goud, hartjesvorm met een foto van een paard(?) erin) en een verlaten huisje. Je moest iets van een mysterie oplossen. Oh ja en op stal was ook altijd een zwart witte kat die miauwde als je er langs liep :stuck_out_tongue:
Ik weet niet zeker meer of je de paarden kon opzadelen enzo, wel deed je een keer een wedstrijd met je vriendin, maar dit weet ik ook niet meer zeker…

Sorry voor de vaagheid! Ik hoop dat iemand de game herkent! Wil hem heel graag weer spelen haha. Alvast bedankt!
xxxxx

OMG die had ik ook vroeger!!! En ik wil ook wel heten hoe-ie heet haha.

ik ben geen paarden fan, maar ik weet wel welk spel je bedoeld alleeen heb geen flauwideee hoe het heet!

Was het niet met Barbie als hoofdpersoon? Of is dat weer een andere? Ik heb héél veel paardenspellen op de PC gespeeld vroeger, hahaha

Zou heel goed kunnen dat het een barbie-game was… Het was volgens mij echt goede kwaliteit en realistisch :stuck_out_tongue:

En er is iets met appels in dat spel :grinning_face_with_smiling_eyes:

OMG ik weet het weer! Barbiepaardrijclub! Downloadennnnn haha!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wauw.
Dit maakt mijn hele dag goed. Ik ga 'm ook nú downloaden :bowing_man:

Nu nog goede download site vinden…

Vraag is beantwoord.