help! ik zoek deze jongen:

Hee,
mijn nichtje zit de laatste tijd een beetje in een dipje en ik zou graag iets leuks voor haar doen, nou is het zo dat zij in de zomervakantie met een jongen heeft gezoend maar daar nooit de naam van heeft gevraagd (klinkt misschien stom zo maar ze moest ineens weg toen omdat een vriendin een glas in haar voet had gekregen) toen ze later op de avond hem nog zocht om zijn naam te vragen was hij al weg
ik was er niet bij die vakantie maar ik weet wel dat ze het gewoon leuk zou vinden om alsnog zijn naam te weten want we hebben het er soms over, en ik weet dat ze het frustrerend vindt dat ze zijn naam niet weet
niet dat ze hem leuk vind of iets, maar ik zou haar graag verassen met dat ik erachter zou zijn gekomen hoe hij heet
het lijkt me niet echt makkelijk om daarachter te komen, maar ik dacht ik kan het hier proberen door een foto van hem te plaatsen die toen op die avond is gemaakt en misschien herkent iemand hem wel!
voordat ik een foto van hem plaats wil ik even weten of ik dit wel zal doen, en of jullie denken dat het lukt?

ik post de foto hier maar even, om deze jongen gaat het dus, een 2e foto staat iets verder op deze pagina

http://i56.tinypic.com/15rcryg.jpg

het was in de hooizolder in Westkapelle in de zomervakantie, begin augustus ergens nog een tip, hij was heel lang, echt heel lang!

Je kan het proberen.

Je kan 't altijd proberen.

Ja, doen :grinning:

ik denk dat je niet zo’n hele grote kans hebt dat het lukt.
maar je kan het altijd proberen, mensen winnen de loterij ook. (:
succes!

je kan het idd wel proberen, ookal is de kans best klein dat er iemand hier die jongen kent.
wel heel lief van je trouwens dat je dat voor je nicht overhebt haha ;p

Je kan het altijd proberen, er kent vast iemand hem!

Je kunt het altijd proberen!

oke bedankt! dan ga ik nu even de foto opzoeken, hij is alleen heeeel onduidelijk, en ik heb een zoenfoto van ze maar dan wil ik haar er wel afknippen maar dan is het toch een beetje een rare foto maar ach ik probeer het gewoon!

als je bij ´knapste jongen die je persoonlijk kent´ kijkt, zie je dat er best wel vaak gereageerd wordt met; ‘DIE ZIT BIJ MIJ OP SCHOOOL!’
oftewel; ik zou het proberen =D
zou best wel kunnen dat iemand hem kent als het gewoon een nederlander was & niet iemand die hier op vakantie was :’)

jaa misschien was hij wel duits ofzo, het was namelijk in zeeland op vakantie maar ik kwam ook op dit idee doordat iedereen in dat topic altijd wel iemand herkent

maar heeft ze dan helemaal niet met hem gepraat? Want dan moet je nicht toch wel weten of ie nederlands sprak of engels/duits ofzo? :slightly_smiling_face:
ik ben benieuwd naar die foto nu ;p

oke verschrikkelijk slechte foto’s maar hier komen ze:

http://i56.tinypic.com/15rcryg.jpg

http://i55.tinypic.com/104jhhx.jpg

ohja, hij was heel lang

ik ken m niet… ;p

oooh ik hoop dat geen van haar vriendinnen dit ziet of zij zelf!

@xcarmenn, nee ze heeft volgens mij helemaal niet met hem gepraat en ze vond het zo stom en jammer dat ze dat niet had gedaan, maar toen ze hem weer ging opzoeken zag ze hem niet meer dacht ik

Hin ziet er wel nederlands uit en ik denk als iemand hem kent dat diegene hem ook wel herkent op deze foto! Maar ik ken hem niet helaas :stuck_out_tongue:

nouuu, ik zag die eerste foto & daar lijkt ie op iemand die ik ken :stuck_out_tongue:
maar toen zag ik die 2e foto, en toen leek ie er niet meer op
ik hoop dat iemand hem kent :slightly_smiling_face:

hahaa nou daar ssal ik niet naar op zoek gaan hoor :slightly_smiling_face:

ah jammer!
ik zou het echt geweldig vinden als iemand hem kent en ik weet zeker dat het haar ook opbeurt

Nee, ken hem niet!
Succes met zoeken verder!