help.. ik word achtervolgt??

ik vergat net te ademen :stuck_out_tongue:
oke best dom maar ik moet nog ff iets kwijt…

als ik naar school fiets heb ik de hele tijd het gevoel dat er iets gaat gebeuren of dat ik word achtervolgt…
dan ben ik aan het fietsen en dan haalt een man met een blauwe scooter me in, dan fiets ik 5 minuten en dan staat diezelfde man bij de brug te wachten.
als ik dan langs hem heen ben zegt hij hoi.
als ik dan weer een groot stuk langs hem heen ben begint hij weer te rijden, dan haalt hij me na 5minuten weer in en zegt hij weer hoi.
dan fiets ik 10 minuten ofzo en dan staat hij daar weer en zegt hij weer hoi.
en meestal kom ik hem dan niet meer tegen óf hij haalt me weer in.

please geef tips want het is best wel eng :frowning_face:

xxx

PS. ohja, ik vergat net ook nog te ademen :open_mouth:

Oh, dat is eng.
Heb je geen vriendin die in de buurt woont of een andere route die je kan fietsen?

jawel ik fiets altijd met 20vriendinnen mee ofzo maar vandaag en een paar dagen geleden moest ik me melden (was weer stout geweest :stuck_out_tongue:) en dan moet ik alleen fietsen…
als we met z’n 20en fietsen vind ik het niet eng ofzo en boeit het me niks.
en ik kan wel een andere route fietsen maar ik moet áltijd over die weg heen waar ik echt wel een kwartier tot halfuur fiets…

achtervolgd
Maar dit klinkt best wel creepy.

ga eens 5 minuten eerder/later weg ?
of euhm… ja weet ik eigenlijk niet.

wacht hij niet op andere mensen?

nee hij rijdt altijd alleen…

Is het niet zo’n type die tegen iedereen hoi zegt? Volgens mij is er overal wel zo’n dorpsgek.

da’s creepy,
misschien moet je een ander kapsel nemen, heel ander soort kleren, zonnebril op, lekker incognito?

Voor zo’n gek? Dat zou ik echt niet doen hoor.

Dat is echt eng!
Volgende keer zorgen dat je niet stout bent geweest en gewoon met die vriendinnen mee kunt fietsen.

Nog een reden om niet stout te zijn =)

ja, ga ik gelijk doen, fail :I

haha jaa.
maar soms is het ook het laatste uur, dan moet ik eerder thuis zijn en iedereen gaat nog ff naar de appie ofzo…

HAllo het was wel degelijk een tip hoor.
Het waren gewoon wat voorbeelden hoor, zodat jezelf lekker kan brainstormen.
Het hoeft niet veel te zijn, je kan ook bijvoorbeeld je kapsel anders doen, in een staart of what ever, en daarbij een zonnebril op en een jas die die gek nog nooit heeft gezien misschien herkent hij je zo niet.

sorry :blush:
maar ik ga me niet verkleden voor die gast.

Heb je je ouders al hierover ingelicht? En ook even diemeisjes waarmee je normaal fietst hierover inlichten en vragen of een van hun zo lief wilt zijn om met je mee te fietsen…

Heb je een foto van die gast of weet je ongeveer wie het is, dan kan je ermee naar de politie of in iedergeval naar je ouders en vertel dan dat hij al een hele tijd achter je aan zit. Als er dan wat gebeurt, dan weten ze wel in welke hoek ze je kunnen vinden.

Ik zou er serieus werk van maken, vooral als dit al een lange tijd vaak voorkomt.

nou het komt niet vaak voor ofzo, het is nu 2x gebeurt maar ik voel me gewoon niet prettig als ik op die weg fiets en ik kijk onbewust de hele tijd achter me enz.
misschien komt het ook door dingen wat er met mn zus is gebeurt, geen zin om te vertellen maar je raad het misschien al,