Hey ,
ik heb een enorm probleem ik heb echt heel dun haar ik zou het graag wat dikker willen ( dus geen volume erin zetten ofzo ) maar gwn door producten ofzo het dikker te maken.
Thanks
Hey ,
ik heb een enorm probleem ik heb echt heel dun haar ik zou het graag wat dikker willen ( dus geen volume erin zetten ofzo ) maar gwn door producten ofzo het dikker te maken.
Thanks
Er zijn genoeg ‘dikmakende’, volumegevende producten, maar of ze echt werken weet ik niet.
Ik weet wel wat, maar ik weet niet of je er ongeveer 20 / 25 euro of meer voor over hebt?
Ik wil dunner haar, wisselen ? lol
Volume producten hebben maar een (heel) tijdelijk effect, want ze doen niks anders dan de haarschubben openzetten van je haren waardoor het lijkt (optisch bedrog) dat je dikker haar hebt.
Een betere maar iets duurdere methode is en zetten van ongeveer 50 extensions voor een kleine verdikking (geen verlenging) Kost wel iets meer, maar is uiteindelijk toch een betere oplossing.
ik heb van nature heel dun haar en ik heb mijn laagjes eruit laten groeien en veel mensen geven de opmerking dat ik dik haar heb, wat eigenlijk niet waar is! En als je geen laagjes hebt weet ik het niet
Ik had vroeger echt heel dun haar en daardoor heel veel knopen. Omdat mijn kapper zij dat ik mijn haren moest kort knippen zodat ik dikker zou krijgen heb ik dat gedaan. Nu heb ik vrij dik haar en minder knopen. Misschien is dat wat drastisch maar het helpt echt.
oh, ik wil het wel weten? :’)
Hier nog iemand die wel wil wisselen! Ik kan niet eens normaal een vlecht indoen omdat het zo dik en pluizig is…
OT: Misschien droogshampoo? Dat helpt ook wel qua volume.
oow ja bedankt allemaal , maar ik heb extensions maar die vind ik niet prettig want dan voel ik me fake , Excogitation wat kost ongeveer 2o / 25 euro en helpt?
Meid, je moet in doen wat je in wilt doen. qua extensions. Ik ben 13, ik heb ze ook. En vond eerst de reacties heel eng. Maar nu lopen er steeds meer meiden rond met extensions op mijn school.
Waarom er nep door voelen? make up is toch ook nep… maar ik snap je gevoel hoor! En anders er zijn inderdaad genoeg producten tegen dun of slap haar…
Wat ook helpt is als je uit de douche komt, je haar ondersteboven droog fohnen.
Succses
Ik zou wel met je willen ruilen. Ik word helemaal gek van m’n dikke haar.
nee dik haar is zo mooi!
Je kunt geen dikker haar krijgen. Of je hebt het (gehad), of je hebt het niet.
Je kan je haar hoogstens wat steviger maken.
Biosilk Thickning shampoo en cremespoeling en er is ook een speciale creme voor bij het fhonen.
En ja kheb wel echt het idee dat mn haar dikker aanvoelt vooral vannochtend had ik me toch een kop met haar. Als ik andere shampoo gebruik voelt het veel dunner dus ja ik ben best tevreden. Maar voor zown set shampoo + cremespoeling betaal je wel 25 euro. Overgens zijn het wel fijne producten en maken ze je haar ook zacht en goed doorkambaar.
Oke , dankje allemaal 8ja ik zou het maar met mijn kleine bosje haar moeten doen xD
Be my guest.
Dat kan je gewoon in de supermarkt kopen?
Door wat volumemousse in handdoekdroog haar brengen en je haar dan ondersteboven föhnen geeft je haar ook een voller effect.
Let wel op dat je je haar niet te lang en te vaak föhnt. Je haar vindt dit namelijk niet zo tof.
Clip-ins?