help ik weet niet wat ik wil

heei iedereen, ik ben een meisje van 15 jaar en er is dus een jongen waar ik al een tijdje mee app en hij vindt mij heel leuk en hij zegt dat ook heel vaak maar op de een of andere manier raak ik echt in paniek als hij mij vraagt van vind je me nou leuk ja of nee. Want ik weet het gewoon niet precies. Ik vind hem leuk alleen ik weet niet of ik een vaste relatie met hem wil maar ik ben bang dat hij verwacht dat ik dat wel wil als ik zeg dat ik hem leuk vind. Ik vind hem leuk maar ik wil hem gewoon beter leren kennen. Maar hij wil zo snel al een relatie. Ik weet niet echt hoe ik dit kan zeggen zonder hem te kwetsen want ik weet wel dat ik hem niet kwijt wil…

Eerlijk zeggen dat je dat nu nog niet kunt zeggen maar dat je hem eerst beter wilt leren kennen. Je kunt wel zeggen dat je het heel gezellig met hem vind.

Ik heb bijna het zelfde zoals jou! Alleen Iets ander ( Zie mijn topic dan snap je het )
Maar als je hem niet wil kwetsen… moet je gewoon even afwachten tot hij voor het relatie vraagt & dan zou je gewoon eerlijk kunnen zijn dat je hem wel leuk vind maar dat je hem eerst nog beter wilt leren kennen, Hij zal dat heus wel snappen.
ik ken een jongen ook via fb & gisteren heb ik hem ook ontmoet , maar ik weet niet of ik hem leuk vind of niet, soms wel & soms niet , best raar he? :stuck_out_tongue: haha maar je zou gewoon kunnen afwachten wat er gebeurt & dan gewoon eerlijk tegen hem zijn , wand als je tegen hem gaat liegen ga je hem nog harder kwetsen als hij dat te weten komt dat je hebt gelogen he :wink: succes !

Jaa ik had net ook op jou verhaal gereageerd haha maar we hebben volgensmij echt hezelfde probleem! Wat is het toch allemaal ingewikkeld he, jij ook heel veel succes er mee! x

Hij vroeg net of ik hem leuk vond en toen zei ik van jaa ik vind je leuk maar ik hoef niet zo snel al een relatie en nu is die volgensmij echt boos. En hij zegt van jaa het hoort gewoon zo dat je super lief gaat doen als je iemand leuk vind. Maar ik ben gewoon niet zo dat ik super lief ga doen en heel veel complimenthes ga geven zo ben ik gewoon niet en dat heb ik al supervaak gezegd. En toen zei die zo maar als we dan wat krijgen dat heb ik dus totaal geen lieve vriendin. Dus toen zei ik van waaarom noem je me dan steeds lief als je me geeneens lief vind. Maar hij vind dat je gewoon hoort te overdrijven als je iemand leuk vind.

Help wat moet ik doen ik weet het echt niet meer

Wat een kneusje, sorry. :’)