Help ik weet niet wat ik moet doen..

Girlz,
Ik zit met een groot probleem. Hopelijk krijg ik antwoord. Ik zit op de middelbare school, en ben 16 jaar oud. Ik had een lerares wiskunde van 28 jaar oud. We hebben afgelopen maand schoolfeest gehad, en ben die avond met een andere vriendin van me heel goed met die lerares in contact gekomen. We zijn na het schoolfeest contact blijven houden en dat liep uit op samen dingen gaan doen, elkaar zien. Het is zover gekomen dat ik verliefd op haar ben geworden, en zij ook op mij. Ik ben al een paar keer bij haar wezen slapen, en we hebben seks gehad. We hebben een tijdje iets gehad, tot nu. Ze zegt me dat ze het niet aankan en dat ze niet weet of ze bi of lesbisch is. De laatste keer dat we uit zijn geweest samen is ze met een jongen aan de praat gekomen, en daar heeft ze contact mee gehouden. Dat wist ik op het begin niet, totdat ze iets met hem had afgesproken en elkaar steeds vaker zagen, toen vertelde ze me dat ze contact met hem heeft. Sinds ze hem kent is ze totaal omgeslagen. Ze zegt dat ze van me houdt, en dan weer niet. Ze heeft het een paar dagen geleden uitgemaakt, en heeft gelijk al de volgende dag seks met hem gehad. (Deze jongen/man is ook 28)
Ik hou heel erg veel van haar en heb alles voor haar over. Het probleem is nu, ze zegt me dat het een fout was. Ze heeft me eerst een hele tijd gezegd dat ze me leuk vindt en met me verder wil. Na deze tijd waarbij ik haar alles heb gegeven zegt ze me ineens dat het leeftijdsverschil te groot is en bang dat de maatschappij erachter komt. Ik voel me heel erg gebruikt, en weet niet wat ik moet doen. Ze is lerares, ze had beter moeten weten. Ik had een zwakte voor haar en liet me verleiden. Ik weet niet of ik aangifte moet doen tegen haar. Ik wilde het zelf ook, ik was verliefd. Is het dan ook mijn schuld? Is het ook mijn fout? Help, ik heb het hier echt heel moeilijk mee.
Hopelijk krijg ik snel reactie(s) terug met hulp.

Waarom zou je aangifte doen? Zoals je zei wilde je het zelf ook… Nu het uiteindelijk niet loopt zoals jij in gedachten had, kun je niet ineens denken van, ‘goh, laat ik maar aangifte gaan doen’. Dat is raar…
Je lerares had ook beter moeten weten denk ik. En jij zelf denk ik ook. Verliefdheid doet rare dingen met mensen. Ik kan moeilijk zeggen dat je dit moet vergeten, want misschien zie je die lerares nog wel veel in het nieuwe schooljaar? Maar ik denk wel dat het duidelijk moet zijn dat je je hier niet verder mee bezig moet houden. Probeer open te staan voor personen van je eigen leeftijd… En doe geen dingen hals over kop waar je later spijt van krijgt.