Help ! Ik weet niet meer wat ik moet doen

Hoi , Hoi ik weet niet zo goed meer met wat ik met mijn situatie aan moet , ik heb het al aan vriendinnen gevraagd maar ze vinden het allemaal een hele moeilijke situatie . Ik had dus een flirt met een jongen hij ging 2 maanden naar irak we hebben elke dag gepraat ook zit hij bij mij op school en vorig jaar bij mij in de klas . toen hij terug kwam van irak hebben we een paar keer afgesproken n dat voelde goed maar toen begon school weer tijdens de lessen deed hij anders dan normaal en gedroeg zich vreemd . Het voelde voor mij echt slecht aan en toen heb ik gezegd dat ik niks meer met hem wou . Ik weet dat dat een slechte keus was maar dat was toen . na ongeveer 3 maanden kreeg hij een vriendin al snel werd ik best wel jaloers en merkte ik dat ik helemaal nog niet over hem heen was . na een paar maanden heb ik tegen hem gezegd dat ik hem nog leuk vond en ik vroeg of het echt was wat hij met zijn vriendin had . hij zei dat het echt was maar was het hele gesprek heel stil daarna ben ik weggelopen . ik heb toen tijdens de zomer vakantie geprobeerd om over hem heen heen te komen, het lukte ook totdat ik weer naar school moest . ik zie hem nu elke dag en wil hem heel graag terug . moet ik wachten totdat het uitgaat ? of moet ik hem echt gaan opgeven ? help ?! :hugs:

Ik zou op dit moment opgeven. Hij heeft een vriendin, en dan moet je er van afblijven vind ik.
Stel je voor het gaat uit, dan kan je het weer proberen.
Hij is ook verder gegaan met zijn leven, dus jij moet dat ook doen.

Hoe jammer het ook voor jou is, ik zou hem inderdaad opgeven. Bezet is bezet.