help! ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken

hee meiden, ik zit op dit moment echt in een lastige situatie en ik kom er zelf niet uit. kunnen jullie me helpen/tips geven?

iets langer dan een maand is het nu uit met mn vriend, maar sindsdien gaan we nogsteeds met elkaar om totdat hij gister ergens achterkwam.

twee weken voor kerst was het opnieuw uitgegaan tussen mij en mn vriend. we hadden ruzie over een jongen waar ik mee om ga. hij wou niet meer dat ik met hem afsprak en daar was ik het dus niet mee eens het was immers een goede vriend.

toen, met nieuwjaar heb ik met een vriend/klasgenoot van mij gezoend, hier heeft hij dus van gehoord en hij wil nu niks meer met me te maken hebben. dit snap ik aan de ene kant niet want we hadden niks op dat moment… en hij heeft er nooit naar gevraagd…
wat moet ik doen? ik wil het graag goedmaken maar hoe?
hij was echt boos op me… ook is het probleem dat hij in dezelfde vriendengroep als ik zit (ook met mn allerbeste vriendinnen)
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Heb je met die vriend die je niet meer mocht zien gezoend? Of een andere vriend?

Je zult met hem moeten praten want heel veel meer kun je niet doen…

neee ik heb juist niet met de vriend gezoend die ik niet meer mocht zien…

Waarom mocht je hem dan niet meer zien ? En als het uit was ? Wat maakt het hem dan uit ? Ik snap dat het moeilijk is, maar het beste is praten… Succes

Ik snap dit niet. Je mag zien wie je wil zien (relatie of niet) en je mag zoenen wie je wil zoenen als je vrij bent.
Wat valt er dan goed te maken? Bezitterig figuur is die gast als je 't mij vraagt.