Help! ik weet het niet meer

wat hier stond klopte niet iemand dacht leuk te zijn…

ik heb wel een vriend 2 jaar maar zou nooit vreemd gaan en al helemaal niet met iemand het bed in duiken;)

xxx

Kun je ze niet tijdelijk allemaal Peter/Jan/Henk noemen… aan alleen een letter begin ik niet eens met lezen, leest zo irritant xD

Ik vind jou een slet. Je verdient je vriend niet.

Dit is echt heeel erg lullig voor je vriend, ik zou echt even met m gaan praten als ik jou was.

Mijn god… sorry hoor. Maar ik vind het zielig voor je vriend! Als ik het zo lees ben je best snel in te pakken dat je het al na een paar dagen met die gast hebt gedaan op vakantie en zoveel blijk je dus ook niet van je vriend te houden. Hoelang heb je al met hem? Ik vind dat je dit hem moet vertellen en het dan maar moet accepteren als hij het uitmaakt en boos word, wat je eigenlijk ook hebt verdient. Je vond terwijl je met je vriend had namelijk ook al een andere jongen leuk. Pfft…

okee sorry dit wa een jongen die even leuk dagt te zijn

Jij bent een slet en je verdient het niet om een vriend te hebben. Go suck a dick

maar als het echt zou zijn zou in slet zijn maar dit klopte allemaal niet;) ik heb wel een vriend 2 jaar maar ga absoluut niet vreemd en hou heel veel van hem:D

Jaja…

Ik zou het uitmaken, ik denk niet dat je nog veel voelt voor je vriend, omdat je zo gemakkelijk met andere jongens omgaat enz. Ook is het natuurlijk stom dat je bent vreemgegaan. Dit zou je je vriend eigenlijk wel moeten vertellen want een relatie is gebasseerd op vertrouwen.
Uitmaken is natuulijk niet echt gemakkelijk, maar ik denk dat je daarna meer vrijheid hebt en dat het ook fijner voor jou is :slightly_smiling_face:

laaaatmaar

ja idd

ja ik kwam er snel achter maar er zijn hier paar vrienden die dachten leuk te zijn wat dus niet is!

oke en daarom gaan ze dat even verzinnen?
leuke vrienden heb jij

Dan kan hier een slotje op.