Help, ik weet het niet meer..

misschien is hij ook onzeker en daarom stelt hij van die vragen, je weet maar nooit. iedereen heeft wel een ideaal beeld over iets, maar in het echt is het wel ietsjes anders. Kan je dan niet recht in zijn gezicht zeggen dat je van hem houdt? of heb je dat al geprobeert.

Nouja kijk, het is wel zo logisch dat hij er onzeker van wordt als jij hem niks verteld
en blijft doen zoals je nu doet, anders zou hij die opmerking nooit gemaakt hebben.
Het is normaal om in een relatie dingen tegen elkaar te vertellen, dus ook de dingen die jou nu dwarszitten.
Ik weet niet waar jij je zo rot over voelt, maar het kan natuurlijk dat je er niet makkelijk over praat.
Leg hem dan in ieder geval goed uit dat je het moeilijk vind om erover te praten,
dat het waarschijnlijk ooit vanzelf komt, dat je van hem houdt en dat het niet met hem te maken heeft.
Tenminste als je je niet rot voelt door hem dan.
Als je je wel rot voelt door hem zou ik er gewoon goed over praten, anders word jullie relatie er ook niet beter op.
Maar nu weet hij ook niet precies hoe het zit en dan kan ik me voorstellen dat hij toch steeds dat twijfelend gevoel heeft.
Als hij wél weet hoe het zit lijkt me ook dat het meer losloopt tussen jullie.
Als je het hem écht niet zo kunt vertellen wat er speelt kun je hem ook bijvoorbeeld mailen (:

Je moet zeker niet op zoek gaan naar de perfecte relatie, want dan kun je nog lang zoeken. Die zijn er niet/bijna niet.

Hij is onzeker omdat jij hem niets verteld denk ik, ik zou gewoon is echt goed met hem gaan praten, dat is het belangrijkste.

.

Hoe lang hebben jullie al iets?
het is een gewoon verschijnsel om te twijfelen na een tijdje en gedurende die relatie blijven die twijfels nog wel eens terug komen. Je leert ook elkaars negatieve kanten kennen en je kan kiezen er mee te leven of om er van weg te gaan. Twijfel zegt dus niet perse iets over de relatie.

Het feit dat hij zulke vragen stelt is inderdaad vervelend. Er zit zoals hiervoor genoemd waarschijnlijk onzekerheid in voor hem. Praat er met hem over en vraag waar zijn onzekerheid vandaan komt. Als je de kern weet kan je het misschien beter accepteren en dan kan hij er aan werken. Misschien heeft hij een ex die hem bedroog of is hij vroeger gepest of verlaten door iemand? Maak duidelijk wat je voor elkaar voelt en wat je relatiewensen zijn.

Veel succes!

Uhh ja nu precies 1 jaar en 2 maanden,
alleen we zijn echt super serieus.
en idd ik weet dat het normaal is om te twijfelen maar ik word
daar zo onzeker van…
Ik zeg vaak genoeg dat ik van hem hou,
maar toch blijft hij het zeggen en dan denk ik wel eens
dat hij het zegt omdat die niks anders weet te zeggen op sommige
momenten als ik even bezig ben ofzo.
Maarja mischien moet ik gewoon heel goed met hem gaan praten.

spreek hem eens goed aan, zeg waar het op staat en dat jij er onzeker van wordt.
misschien is hij ook wel onzeker.
zeg tegen hem dat jij niet wilt dat hij dat zegt, dat je er onzeker van word en als hij het nog een keer doet, dat je hem er gewoon net zo hard weer ermee confronteert,
die jongen moet toch wel eens zien dat jij dat niet leuk vind?

succes ermee. x]