help.. ik weet het niet meer

Lieve allemaal,

2 weken geleden hebben mijn (ex) vriendje en ik het goedgemaakt.( we hadden eerst een relatie van 20 maanden die behoorlijk serieus was voor onze leeftijd ) Het kwam erop neer dat hij t uit boosheid uit had gemaakt. We zijn 2 weken samen geweest, totdat zijn vriend zijn mening gaf en dat was dat hij mij irritant vindt omdat hij me steeds knuffelt. Mijn (ex) vriendje is heel beinvloedbaar en trok dit zich heel erg aan. Hij besloot er een punt achter te zetten met de reden dat hij het ook irritant zou vinden, terwijl hij steeds begon.
Ik heb hem gelaten en zag eergister op instagram zijn reacties op een meisje van onze school, haar foto’s. Reacties zoals : pretty, mooi kind, perfect. Ik heb eronder gereageerd dat zijn gedrag echt niet normaal is blablabla. Gewoon om dat meisje duidelijk te maken hoe het zit. Zij zocht na een paar minuten contact met me en zei dat ze het best wel eng en raar vond aangezien ze elkaar helemaal niet kennen. Ik zei dat ze dat misschien zou moeten zeggen tegen hem. Dat heeft ze dan ook gedaan. Ze hebben elkaar verteld dat ze elkaar niet leuk vinden & mijn (ex) vriendje zei dat hij haar alleen maar mooi vindt, dat moet toch kunnen. Ook vertelde hij haar dat hij het goed zou willen maken met mij. Toen het meisje dit tegen mij zei wist k eigenlijk niet wat ik moest doen, ik heb besloten om het even te laten tot de volgende dag. Nou ja, gisteren dus heb ik de hele dag niks gezegd en geen contact gezocht. Totdat ik 's avonds opeens een heel boos smsje kreeg ( ja een smsje we hebben elkaar geblokkeerd op whatsapp ). Ik vond het raar na wat hij zei tegen dat meisje, over het goedmaken enzo. Ik besloot het te vragen aan zijn vriend. Hij zei; ja het was een grapje, hij wilde je reactie zien.
Ligt het aan mij of zijn dit geen dingen om grapjes over te maken? Ik dacht dat hij het meende en was er serieus over aan het nadenken hoe we het goed uit zouden kunnen praten. Ben echt kapot en kan me totaal niet concentreren. Ik hou me er aan vast dat als het echte liefde was tussen ons het wel weer goed komt maar hij misschien gewoon even tijd voor zichzelf nodig heeft. Baal er echt enorm van dat zijn vriend zo erg tussen ons instaat en hem zo beinvloed. Heb echt niet het gevoel dat mijn ja nu toch wel weer ex er niet 100% achterstaat. Ik vind het ook echt heel erg irritant dat hij t uitmaakt door de mening van een ander of door een kleine ruzie. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen? Ik wil heel graag dat het goedkomt…

Liefs :hugs:

Sorry maar dit laat echt zien hoe zielig hij is. ik vraag me af of hij wel zo verliefd op je was 20 maanden lang. je ziet nu dat hij sws zijn vriend zal kiezen als hij dat zou moeten. het beste wat jij kan doen is je overhem heen zetten. het kan lang duren en erg pijnlijk maar er komt zelf wel een betere jongen op je pad. ik deed er 2 en een half jaar over om over mijn ex heen te komen.

alles op zijn tijd. je komt er wel!

Sorry dat ik het zeg maar ik denk dat je hem beter kunt vergeten. Als hij echt van je zou houden laat hij zich niet zo makkelijk beïnvloeden. Zijn gedrag vind ik ook een beetje vreemd, dat soort dingen zijn niet leuk om grapjes over te maken. Je kan beter opzoek gaan naar een jongen die niemand tussen jullie laat komen.

Ik weet het, maar ik hou echt super veel van hem en hij ook van mij ik weet het zeker. Alleen zijn vriend zit me gewoon heel erg dwars. Hij kent hem pas 4 maanden en laat dit door hem gebeuren nu al…

ik moest zelf kieze voor mijn beste vriendin en mijn vriendje. toen heb ik voor mijn vriendje gekozen. daar heb ik nogsteeds geen spijt van omdat ik zoveel van hem hou. hij heeft deze keuze ook gemaakt alleen dan voor zijn vriend.

Dan zou ik er eens een goed gesprek met hem over hebben.

precies dat is wat iedereen zegt, alleen is hij heel slecht in het horen & inzien van zijn eigen fouten… Dat is best lastig maar gewoon een negatieve eigenschap van hem, ik heb ermee leren leven na bijna 2 jaar. Alleen in dit soort situaties is het gewoon lastig