Help...... Ik weet echt niet meer wat ik moet doen!!

heejj…
Ik en mijn zusje gaan ieder jaar met onze moeder op vakantie naar brazilie. Dit jaar was mijn moeder er heel erg van overtuigt dat we zowiezo zouden gaan. Paar weken geleden zei ze dat we hellaas niet zousen gaan. Ik was wel blij, kon ik met mijn bff en onze zusjes naar ponykamp. Mijn moeder niet, ze wou heel graag onze oma zien. Mijn vader is er trouwens niet. In ieder geval was mijn moeder van plan alsnog te gaan. Hoe duur de tixkets ook waren. (steeds duurser, hoe dichterbij de heenweg komt) maar ik wist niet dat ze dat nog van plan was. Dus heb ik alles al afgesproken met de familie van mijn bff. Gisteren had ik afgesproken met het kamp dat ze tot 18uur onze plekken gingen vrijhouden (4) en dat ik me geen zorgen hoef te maken. Maar ik wou bellen, en toen zei mijn moeder dat ze morgem te horen kreeg dat we misschien komden gaan. Boem mijn hele plan aan gorden. Ik probeerde nog cool te blijven en zei gewoon ‘ok’, dus vandaag moest ik opeens bellen naar het reisbureau, blijkt dat we alles nog moeten boeken. Wtf? Ik word gek!! Ik kan niet nog langer de ponykamp-plekken bezethouden, die zijn de laatste. Wat moet ik doen? Mijn moeder wilt niet erover pratem, ze heeft andere dingen aan haar hooft, help!

Xx[/justify]

Hmmm… moeilijk.
Valt ponykamp en die vakantie naar Brazilie dan op dezelfde datum?

Ehh, niet zo veel zeuren en gewoon naar Brazilië gaan?
Heel veel mensen willen ook op vakantie, maar dat kan simpelweg niet.
Wees dan gewoon blij dat jij het wel kunt!

Zijn er anders niet nog meer ponykampen?
Sorry, maar ik denk dat ik je niet echt kan helpen.

Idd.

lol, als ik moest kiezen tussen brazilie en een ponykamp zou ik sowieso brazilie kiezen. :’)

^
Ach ja, ieder ze’n eigen smaak van kiezen.
Maar ik begrijp je moeder ook wel, ze heeft haar moeder (jouw oma dus) heel erg moeten missen.