Help ik vind mijn collega leuk

Hoi allemaal.

Ik werk sinds een tijdje bij mijn nieuwe baan en heb naar mijn idee best een klik met een collega. Alleen er zijn een paar punten : punt 1 hij is 25 jaar ouder dan dat ik ben. 2 ik heb al meer dan 5 jaar een relatie.
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet want als ik mijn collega zie voel ik de spanning als ik thuis ben denk ik ook aan hem.

Ben benieuwd wat jullie vinden.

Liefs, finding dorry

Uhm, oke. Je kunt ook een klik hebben met iemand zonder dat het liefde is. Misschien vindt je hem intrigerend? Persoonlijk heb ik er geen mening over. Iedereen moet doen waar hij of zij gelukkig van wordt en maak je een misstap dan kom je daar zelf achter.
Als je echt de liefde wil ontdekken dan moet je toch best wat stappen ondernemen, zoals je dat zelf ook wel weet.

Het is best zorgelijk dat je eerste punt over dik leeftijdsverschil gaat vóór het feit dat je een relatie van 5 jaar hebt? Hallo? Vind je dat dan niet belangrijk? :")
Het klinkt echt alsof je het al helemaal ziet zitten met deze vent en je denkt, oja, ik heb nog een vriend waar ik al een tijdje mee ga enzo.

Wat ik vind? Zolang je een relatie hebt doe je niks met iemand anders. Tuurlijk kan het zijn dat je gevoelens krijgt voor iemand anders, maar je relatie zou meer je aandacht moeten trekken. Als dat niet zo is, zou ik uitzoeken hoe dat komt, of je relatie je nog voldoening geeft en je nog van je vriend houdt of dat het beter is als je uit elkaar gaat. Maarja, wie zegt dat een man zin heeft in een grietje die 25 jaar jonger is?