help? Ik vind de broer van beste vriendin leuk.

Hoi, ik ben een meisje die niet weet wat ze moet doen? Ik vind de broer van me beste vriendin leuk. Ik vind het echt erg maar ik kan er niks aan doen, elke keer wanneer ik denk dat het op is gehouden zie ik hem weer en komt het terug. Hij laat me zien dat hij me leuk vind maar we geven het allebei niet toe, en dan zit ik alleen maar na te denken. Het gaat me er vooral om dat het de broer van me beste vriendin is, gewoon al om de band die ik met me vriendin heb en haar ouders. Ik wil niet dat het veranderd, maar aan de andere kant weet ik wel dat ik hem echt leuk is en het is ook geen ‘‘slechte jongen’’ hij is heel zorgzaam.
Ik weet zeker dat mijn vriendin het geen probleem zou vinden maar toch zou ik het zelf ook niet vinden…
Ik weet niet wat ik moet doen en ben wanhopig naar hulp opzoek dus graag reacties.

Vertel het tegen je vriendin. Probeer met hem in contact te komen door je vriendin, heel vaak bij hun thuis zijn enzo.

Ja maar dat is het probleem, Ik ben heel vaak bij hun het is me 2e huis en ik wil niet dat dit invloed heeft op de relatie die ik met me vriendin heb. @garapoes

Hmm, de situatie zal wel veranderen, maar dat hoeft niet perse negatief te zijn! Ik denk echt niet dat ze boos oid wordt op je.

Ja ik denk het ook niet want volgens mij vermoed ze al zoiets… haha ik weet nog niet wat ik moet doen maar bedankt voor je hulp ik zal er over na denken om het te zeggen @garapoes

Aan je vriendin vertellen en er ook bij zeggen dat je het eigenlijk wil vergeten omdat je bang bent dat jullie vriendschap er straks door kapot gaat als je ruzie krijgt bijv. En misschien komen jullie tot een goede oplossing of heeft die vriendin daar een heel ander idee over.

:slightly_smiling_face:

Ja snap ik eigenlijk is het alleen maar beter om het te vertellen maar ik ben bang dat ik het dadelijk allemaal voor niks doe dus ik denk dat ik nog even afwacht met hoe en wat ik ga doen… terwijl dat juist het gene is wat me hoofd laat denken haha bedankt ga er zeker over na denken! @rozebiggetje.

Topictitel als HELP is niet heel duidelijk tbh

Pak hem op zn bek. Succes

Haha ik moest direct hier aan denken

Maar ik zou het vertellen aan die vriendin, zij weet vast wel wat hij van je vindt. En als je dat zelf al weet kun je toch een keer wat met hem afspreken?

Je zegt dat je vriendin het waarschijnlijk niet erg vind, dus waar twijfel je dan nog over?

Ik snap dat je niet wilt dat de vriendschappen (tussen je vriendin, maar ook tussen jou en haar broer) veranderen. Maar nu zit je wanhopig van een afstandje naar hem te staren. Geloof me, they know! LOL.

Je kan het bespreken idd, en als je wat wil beginnen met de broer, maar dan ook gewoon duidelijke afspraken, ga niet te snel, daarmee verpest je alles en uiteindelijk ook je vriendschap. En anders ga je eerst gewoon op een date met hem. Niets is duidelijker dan een date of het een goed idee is. Is het niet, nou dan is het niet. Is het wel, rustig aan naar de volgende halte. :wink: