Help, ik stink blijkbaar o.O

Ik vind het effect van een washandje echt niet vergelijkbaar met een douchebeurt.

• Als je rookt: stoppen met roken
  • Gebruik een rol deodorant, werkt effectiever dan spuitdeo
  • Parfum op de rug spuiten, niet op je kledingstuk bij je rug maar echt op je huid
  • Parfum gebruiken wanneer je net uit de douche komt (als je een bijhorende bodylotion hebt, eerst dat op smeren en dan parfum). Je poriën zijn dan nog open en ‘pakt’ de geur langer mee.

Zweet je veel? Dan kan je syneo 5 gebruiken, werkt heel goed bij mij. Ik zou toch overwegen me elke dag te douchen omdat zoals hierboven al gezegd werd je heel veel kan zweten 's nachts. Voor de rest een lekker geurende bodylotion of parfum gebruiken. Ik zou ook niet overdreven veel deodorant gebruiken (in het geval dat je veel zweet toch) want dan krijg je zo een geur van deodorant met zweet. Ik zou maar maximum 4 maal per dag deodorant gebruiken, misschien 's morgen na het douchen, in de pauze, tijdens de middag, en nog eens in de namiddag. Ik gebruik altijd rexona en die werkt voor mij persoonlijk wel heel goed. Ik ken ook mensen die zich twee maal per dag moeten douchen omdat ze een sterke lichaamsgeur hebben dus misschien is dat bij jou ook zo? Ikzelf moet ook elke dag een vers truitje aandoen, misschien kan je dat ook eens proberen.

Veel succes

Misschien is het wel het wasmiddel dat stinkt, of je parfum heeft een nare geur. Probeer dat eens te veranderen?

als het een zweetluchtje is, moet je misschien eens odorex proberen. dat heb je als deo, maar ook soort lotion dat je opsmeert, en dan zweet je minder. alleen dat moet je niet te vaak gebruiken onder je oksels want dat is ook weer niet goed, maar als je dat eens in de paar dagen doet zul je daar iig minder last van hebben :slightly_smiling_face:
en anders elke dag even 's ochtends onder de douche, en deo meenemen :wink:

Misschien elke dag douchen?

Of een andere wasmiddel proberen!

nouja zeg, mijn katten stinken niet hoor

Misschien komt het uit je mond ? [ had ik wel tenminste ] Ik zou voor de zekerheid pepermuntjes [sminth] onder je tong leggen ofso. Het klinkt miss raar , maar als je last van zweetgeur hebt , moet je axe kopen . Omdat mannen erger zweten dan vrouwen is axe de aardsrivaal van zweet ;3

hopelijk heb je dr wat aan :slightly_smiling_face:

de kans is ook groot dat het aan je kleding ligt
ik heb ook een paar shirtjes die gewoon een zweetgeur onder de oksels hebben omdat ik er een paar keer flink in gezweet heb. die shirtjes gooi ik ook altijd weg omdat dat gewoon een lucht is die er niet uit gaat in de wasmachine. na het in de was is geweest ruikt het fris maar als je het aan hebt en maar een ietsiepietsie klein beetje in zweet ruik je meteen weer een vieze stinkende lucht

doe ook zoizo elke dag een schoon shirtje aan. broeken kunnen wel vaker aan maar het is het best een shirtje echt elke dag schoon aan te trekken.

ik heb toevallig gister geleerd tijdens scheikunde dat 1 op de 3 mensen, de geur van zweet niet ruikt. misschien ruik jij het ook niet en ruik je dus niet of je zelf stinkt. misschien kun je aan je moeder vragen of aan een vriendin of ze zodra ze een onaangename geur ruikt tegen je kan zeggen en dan ook kan zeggen of het bijv. zweet is of iets anders!

Was je oksels dagelijks met betadine jodium en dan met een normale zeep… Dat helpt echt heel erg!

Er wordt wel veel verteld over zweetgeur… maar het kan inderdaad ook je lichaamsgeur zijn. Eet je vaak gekruid? Komijn zorgt vaak voor een aangename geur. Dit kan komen door zweten, maar als je regelmatig komijn (of andere sterk-geurende dingen eet, zoals bijv. knoflook en/of ui) dan blijft die geur om je heen hangen.

Er is een speciaal middel voor mensen die snel zweten. Ik heb het ook vroeger gebruikt omdat ik er heel erg last van had, gelukkig is het wel afgezakt met de loop van de jaren.

http://www.lopharm.nl/productimage/filename/5010/large/syNeo-5.jpg

Dit doe je na het douchen s’avonds opsprayen en dan gaat het inwerken als je slaapt. Het is wel wat prijzig (rond 18 euro) maar je doet er wel echt lang mee want je hoeft het niet elke avond te sprayen.

hey,

ahw dat is stom om te horen zeg, trek je er niet te veel van aan. probeer deze tips eens op te volgen en kijk of het helpt:
douche je elke avond of ochtend (je hoeft niet perse je haren te wassen :grinning:)
gebruik een goede deo, en gebruik hem een aantal x per dag
parfum over je kleding heen doen?
kleren wassen, en als je hebt gezweet in een shirt hem niet meer aan doen.
schrubben?
odorex proberen, je zweet 3 dagen niet :slightly_smiling_face:, het is alleen niet zo goed voor je
insmeren met body lotion of butter

en je kan er zelf niks aan doen dat je meer zweet, het hoort bij de pubertijd, en natuurlijk is het vervelend, maar je bent heus niet de enige hoor. succes ermee xxx

Odorex werkt heel goed!

Kan het misschien zijn dat je een bepaalde geur vanuit je huis meeneemt? Ik had vroeger bijvoorbeeld een vriendin, zij woonde op de boerderij, en wat ze ook deed, ze rook altijd naar koeien/mest/boerderij. De geur ging ook in haar huis, omdat de stallen natuurlijk niet ver weg waren. Dat had ze zelf natuurlijk niet door, omdat ze het de hele dag door rook, maar voor anderen viel het wel duidelijk op.

Vervelend zeg!
Elke ochtend jezelf goed wassen, een sterke geurende bodylotion gebruiken.

Stank moet je met stank bestrijden. ::slightly_smiling_face:

Ah dat is best naar als je dat zo te horen krijgt!
Pak ´s ochtends een washand en was je gezicht en oksels even. Ik lees al dat je parfum gebruikt, heel goed. Ik doe altijd eerst wat vaseline op de plekken waar ik de parfum op spuit (polsen, hals en achter de oren), want dan blijft het langer zitten. En natuurlijk een goede deodorant. :slightly_smiling_face: