Help, ik stink blijkbaar o.O

Als het een zweetlucht is, kun je bij de dokter langs gaan. Je krijgt dan een middeltje mee dat je een keer per dag op je oksel moet doen.
Verder werkt Odorex Extra Dry heel goed. Dit moet je elke avond op je oksels deppen en het werkt echt super! Ik heb het jarenlang gebruikt. Kun je voor een paar euro bij de drogist halen

Ik zou absoluut odorex kopen.
Dat is een glaze flesje met vloeistof die je savonds op je oksels moet deppen en er sochtends pas af meot wassen. Vervolgens zweet je helemaal niet meer voor een paar dagen. Ik hoef sinds mn moeder er over heeft verteld zelfs geen deo meer op te doen. Maar dat kan wel voor de zekerheid natuurlijk. Kost geloof ik maar een paar euro.

Telkens als ik op dit topic kom, lijkt het wel alsof er een beerput met een rottend kadaver erin wordt opengetrokken!
Hulde aan TS. :bowing_man:

Je moet gewoon iedere dag douchen ookal is het maar 5 minuutjes. als ik 1 dag niet zou douchen zou ik ook stinken

Niet iedereen stinkt dan.

nou lekker subtiel van ze!
Therme deo, syneo 5, of rexona maximum protection. fles deo in je tas, parfum meenemen kan ook geen kwaad.
kleding niet langer dan een dag aan, daarna uitwassen.

verder zou ik het echt niet weten meid…

Ik denk niet dat het een zweetgeur vanonder je oksels is, maar gewoon je lichaamsgeur. Als je elke ochtend even kort doucht, gewoon je lichaam wassen met douchegel (als je al lang dezelfde gebruikt zou je van douchegel kunnen wisselen) dan was je een geur die soms in de nacht ontstaat weg!

wel als je zoals mij de hele werkdag zwaar lichamelijk werk verricht

Inderdaad Rexona Maximum Protection 's avonds voor het slapen gegaan na gedoucht te hebben en wat ik zelf prettig vind is om deo met een geurtje (van Playboy) mee te nemen in je tas, zodat je af en toe een klein beetje op kan doen.

Zweet gaat in je kleding zitten. Draag je kleding (vooral shirtjes waarin je echt gaat zweten) dus niet vaker dan 1 dag.

Misschien ligt het ook aan je voeding? Als het echt zo blijft zou ik even naar de huisarts gaan, aangezien er verder volgens mij niks mis is met je persoonlijke hygiëne

Elke dag douchen? S’ochtends is het beste omdat je s’nachts ook kan transpireren.

Kunnen ook btw je hormonen zijn

Elke dag douchen, je van onderen heel goed schoon houden. Deo gebruiken, parfum etc. En regelmatig schone kleren aan.

Er bestaat overigens ook een ziekte waarbij je lichaam een bepaalde stof niet kan afbreken (sorry klinkt een beetje vaag allemaal, ik weet niet meer precies hoe het zit) waardoor sommige mensen (met die ziekte) stinken naar vis.

Ik had hier vroeger ook last van, niet per se het stinken maar meer het zweten.
Odorex en Rexona en al die middeltjes van de drogisterij hebben nooit bij mij geholpen.

Nu gebruik ik Odaban ( http://www.deonlinedrogist.nl/odaban-antiperspirant-spray-p-5301.html?partner=gads20&gclid=CLKVk8SciLsCFQ1c3godxDcAeQ )

Het is vrij goedkoop maar wel erg agressief, dus je moet even zien hoe het bij jou werkt maar bij mij heeft het gigantisch geholpen!

Succes!

Lekker subtiel. Maar misschien dat je uit je mond stinkt? Minimaal tweemaal daags poetsen dan, flossen en mondwater gebruiken scheelt al een hoop. En verder al het bovengenoemde. :slightly_smiling_face:

Inderdaad, elke dag ochtend douchen, odorex extra dry in combinatie met een geurtje en je kleding max 2 dagen dragen (of gewoon wanneer het gedeelte bij de oksel stinkt)

Ik dacht eigenlijk dat iedereen elke dag douchte…

als je 's ochtends niet wilt douchen (zoals veel wordt gezegd) kan je ook gewoon een washandje met water onder je oksels halen, of op plekken waar je veel zweet.
veel sneller, minder gedoe, minder waterverbruik en hetzelfde effect

Ja dat vind ik ook! Al die vrolijke, gekleurde deobussen werken bij mij niet, maar gewoon een basic Dove of Rexona wel.

Maar denk je dat je echt stinkt of zou het niet gewoon een soort grap zijn? Heb je huisdieren thuis, rook je? Roken je ouders? Frituren ze veel in huis? (dat vind ik ook zo stinken)