Help! Ik snurk!

Ik ben nieuw hier maar ben opzoek naar andere meiden die hetzelfde hebben als ik, en beter nog die hier een oplossing voor hebben gevonden,

Volgens mijn vriendje snurk ik && ik schaam me nu natuurlijk dood!!
Ja, ik weet wel dat het heel normaal is maar charmant is anders hihi

Dus, wie heeft er tips tegen snurken??,

-

Niet op je rug slapen. Je kan het niet echt verhelpen.
Ik had een keer ergens gelezen dat wanneer je zwaarder wordt dat dat een oorzaak kan zijn van snurken en als je afvalt het overgaat. Ik betwijfel het. Ik snurk ook soms, maar ik ben absoluut niet zwaar ofzo.

Dankjewel Ashly! Ja ik ben ook niet te dik hoor en ik slaap eigenlijk ook niet op mijn rug. Of nouja, niet alleen maar,

@LoveMadsMikkelsen heeft jou moeder als eens wat geprobeerd??

En ben je ook niet verkouden? Want daar kan je ook van gaan snurken haha

Hi, ben ik weer :upside_down_face: ,
@holydemoly nee ik ben niet verkouden…en helaas is het niet de eerste keer dat ik het van mijn vriendje hoorde :wink:
Maar goed, jullie hebben dus ook geen tips??
Ik ben zelf beetje gaan rond surfen en kwam op de website;; www.wattedoentegensnurken.nl
Wat denken jullie?? Zou yoga kunnen helpen??

Mijn vriend zegt dat ik ‘blaas’ in mn slaap, dus alsof ik teveel lucht binnen krijg.
Weten jullie misschien iets wat ik daar tegen kan doen? Ik vind het namelijk nogal lullig als mijn vriend hier steeds niet door kan slapen… :cold_sweat:

Ik ben niet zwaarder geworden ofzo en ook niet verkouden/ziek.

Hahhaha ik praat in mijn slaap

Hardnekkig probleem.

Haha ik snurk ook, maar dit komt denk ik omdat ik vrijwel altijd op mijn rug slaap. Gelukkig heeft mijn vriend er geen last van en vindt ie het wel schattig :slightly_smiling_face:

Nouja niet om lullig te doen, maar snurken is niet echt normaal. Het is ook niet vreselijk natuurlijk, maar misschien kun je eens naar een KNO-arts?

iedereen heeft wel iets, mijn vriend praat en gaat staan in zijn slaap.
Ik lul hele verhalen , en soms snurk ik ook.

Denk niet dat je je er voor hoeft te schamen, wedde dat hij ook iets doet in z’n slaap?

Ademhaling is altijd zwaarder wanneer je slaapt, dus ik denk niet dat daar echt wat aan te doen is…